- Boeken
- Informatief
- Gamma
- economie en bedrijf2
- reclame
- ACCOUNT MANAGEMENT IN DE PRAKTIJK
VERRA, G.J.
ACCOUNT MANAGEMENT IN DE PRAKTIJK
62,75incl BTW
Vertrouwd sinds 1927
Persoonlijke aandacht en advies
Vanaf 17,50 gratis verzenden NL & BE
Meer dan 150.000 artikelen online
Omschrijving ACCOUNT MANAGEMENT IN DE PRAKTIJK
De aanleiding
Als vervolg op het eerder verschenen boek
Account Management. Filosofie, instrumenten en implementatie van dezelfde auteur, dat eerder ''managerial'' van karakter is, concentreert zich het
voorliggende boek meer op de concre
te praktijk van account management.
Wat niet betekent dat het boek niet ook voor managers geschikt is - integendeel, bij het aansturen en begeleiden van account managers en het leiden van de commerciele operatie van de onderneming kunnen managers
problemen
ondervinden zonder kennis van de praktijk van account management.
De inhoud
In Account management in de praktijk komen o.a. aan de orde:
accountanalyse en accountplanningscyclus. customer satisfaction measurement met
praktische voorbeelden, en teamwork en interface management, waarbij het
concept interorganisatie wordt geintroduceerd. Om Account management in de praktijk goed te kunnen gebruiken, is basiskennis van het voorafgaande,
meer theoretische boek
nodig. De materie van het voorliggende boek is gebaseerd op langdurige ervaring van de auteur met account management in de praktijk. Zowel praktijkmensen, zoals account managers en commerciele managers, alsook studenten van HBO- en WO-opleidingen he
bben baat bij dit boek.
Als vervolg op het eerder verschenen boek
Account Management. Filosofie, instrumenten en implementatie van dezelfde auteur, dat eerder ''managerial'' van karakter is, concentreert zich het
voorliggende boek meer op de concre
te praktijk van account management.
Wat niet betekent dat het boek niet ook voor managers geschikt is - integendeel, bij het aansturen en begeleiden van account managers en het leiden van de commerciele operatie van de onderneming kunnen managers
problemen
ondervinden zonder kennis van de praktijk van account management.
De inhoud
In Account management in de praktijk komen o.a. aan de orde:
accountanalyse en accountplanningscyclus. customer satisfaction measurement met
praktische voorbeelden, en teamwork en interface management, waarbij het
concept interorganisatie wordt geintroduceerd. Om Account management in de praktijk goed te kunnen gebruiken, is basiskennis van het voorafgaande,
meer theoretische boek
nodig. De materie van het voorliggende boek is gebaseerd op langdurige ervaring van de auteur met account management in de praktijk. Zowel praktijkmensen, zoals account managers en commerciele managers, alsook studenten van HBO- en WO-opleidingen he
bben baat bij dit boek.
Specificaties
- MerkBOOM
- GroepBEDRIJFSKUNDE ALG (800)
- Barcode9789491560217
- LeverstatusActief
Reviews
0.0/5.0
Gemiddelde uit 0 reviews
Meest behulpzame reviews
Nog geen reviews geschreven