- Boeken
- Studie
- talen
- educatieve uitgaven algemeen
- BACKOFFICE IN TOERISME EN RECREATIE
ONBEKEND \ MERKLOOS
BACKOFFICE IN TOERISME EN RECREATIE
32,25incl BTW
Vertrouwd sinds 1927
Persoonlijke aandacht en advies
Vanaf 17,50 gratis verzenden NL & BE
Meer dan 150.000 artikelen online
Omschrijving BACKOFFICE IN TOERISME EN RECREATIE
Tendens Toerisme en Recreatie draagt bij aan de ontwikkeling tot gastvrije en klantgerichte dienstverleners. Als dienstverlener gaat de student aan de slag in bedrijven die gericht zijn op toerisme, recreatie en vrije tijd. Door de samenwerking met d
e professionele praktijk wordt een realistisch beeld gegeven van de toekomstige werkomgeving. Met actuele en uitdagende opdrachten worden de juiste kennis, vaardigheden en gedrag geleerd.
Backofficewerkzaamheden zijn taken die de student uit
voert zonder dat hij/zij zelf rechtstreeks commercieel contact heeft met de klanten of gasten. Het kunnen wel werkzaamheden zijn die direct in het belang van de klant/gast zijn: het verzamelen van informatie voor de klant/gast of zorgen dat er van al
les voldoende voorraad is.
Het verschilt per branche en zelfs per bedrijf hoe de taken tussen front- en backoffice verdeeld worden. Vaak voert de frontofficemedewerker ook backofficetaken uit. Backofficewerkzaamheden worden uitgevoerd aan de
frontofficebalie, aan een bureau in het zicht van de balie of in een aparte ruimte die wel of niet verbonden is met de balie.
Bij dit theorieboek horen de backofficewerkboeken uit het basisdeel: hotel, reisbranche, verblijfsrecreatie en fr
ont- en backoffice dagrecreatie en front- en backoffice toeristisch informatiebedrijf.
e professionele praktijk wordt een realistisch beeld gegeven van de toekomstige werkomgeving. Met actuele en uitdagende opdrachten worden de juiste kennis, vaardigheden en gedrag geleerd.
Backofficewerkzaamheden zijn taken die de student uit
voert zonder dat hij/zij zelf rechtstreeks commercieel contact heeft met de klanten of gasten. Het kunnen wel werkzaamheden zijn die direct in het belang van de klant/gast zijn: het verzamelen van informatie voor de klant/gast of zorgen dat er van al
les voldoende voorraad is.
Het verschilt per branche en zelfs per bedrijf hoe de taken tussen front- en backoffice verdeeld worden. Vaak voert de frontofficemedewerker ook backofficetaken uit. Backofficewerkzaamheden worden uitgevoerd aan de
frontofficebalie, aan een bureau in het zicht van de balie of in een aparte ruimte die wel of niet verbonden is met de balie.
Bij dit theorieboek horen de backofficewerkboeken uit het basisdeel: hotel, reisbranche, verblijfsrecreatie en fr
ont- en backoffice dagrecreatie en front- en backoffice toeristisch informatiebedrijf.
Leesfragment
Specificaties
- MerkONBEKEND \ MERKLOOS
- GroepEDUCATIEVE UITGAVEN ALGEM
- Barcode9789037228502
- LeverstatusActief
Reviews
0.0/5.0
Gemiddelde uit 0 reviews
Meest behulpzame reviews
Nog geen reviews geschreven