kantoorboek
0

JORDENS, PATRICK

BEL ME WEL

22,95incl BTW
  • Vertrouwd sinds 1927

  • Persoonlijke aandacht en advies

  • Vanaf 17,50 gratis verzenden NL & BE

  • Meer dan 150.000 artikelen online

Omschrijving BEL ME WEL

Telemarketing is door het directe persoonlijke contact voor veel organisaties een van de belangrijkste kanalen voor verkoop en fondsenwerving. Telemarketing wordt echter door consumenten en ondernemers regelmatig als een ergernis ervaren. Hoe komt he
t dat deze telefoontjes zoveel weerstand oproepen? Het spanningsveld tussen het commerciele belang en de maatschappelijke acceptatie moet overbrugd worden, wil telemarketing een bruikbaar kanaal blijven in de toekomst. Het is noodzakelijk om de klant
in het hele proces centraal te gaan stellen.

Jordens biedt de laatste en beste inzichten uit de praktijk, inclusief:
. 18 interviews met inzichten van alle relevante partijen uit het telemarketingveld o.a. de Autoriteit Consument & Mar
kt (ACM) en het ministerie van Economische Zaken en Klimaat (EZK);
. een overzicht van de kansen en beperkingen van steeds strengere wetgeving;
. relevante lessen uit de praktijk van diverse belangrijke adverteerders op de Nederla
br/>
Vol met tips, tricks, best practices en checklists helpt Bel me wel je ontdekken welke bouwstenen onmisbaar zijn voor een duurzame en succesvolle telemarketingpraktijk.

Patrick Jordens (1969) is ondernemer en gastdocent marketing,
dataprivacy en ethiek aan de Hogeschool van Rotterdam. Hij is oprichter van de compliance-consultancyorganisatie DMCC. Vanuit zijn expertise in consumenten- en (e-)privacywetgeving doorziet hij als geen ander de impact van wetgeving op de Nederlandse
economie en op de dagelijkse praktijk van organisaties.

Leesfragment

Specificaties

  • Merk
    S2 Uitgevers
  • Groep
    BEDRIJFSKUNDE ALG (800)
  • Barcode
    9789492528766
  • Leverstatus
    Actief

Reviews

0.0/5.0

Gemiddelde uit  0 reviews

Nog geen reviews geschreven