JORDENS, PATRICK
BEL ME WEL
22,95incl BTW
Vertrouwd sinds 1927
Persoonlijke aandacht en advies
Vanaf 17,50 gratis verzenden NL & BE
Meer dan 150.000 artikelen online
Omschrijving BEL ME WEL
Telemarketing is door het directe persoonlijke contact voor veel organisaties een van de belangrijkste kanalen voor verkoop en fondsenwerving. Telemarketing wordt echter door consumenten en ondernemers regelmatig als een ergernis ervaren. Hoe komt he
t dat deze telefoontjes zoveel weerstand oproepen? Het spanningsveld tussen het commerciele belang en de maatschappelijke acceptatie moet overbrugd worden, wil telemarketing een bruikbaar kanaal blijven in de toekomst. Het is noodzakelijk om de klant
in het hele proces centraal te gaan stellen.
Jordens biedt de laatste en beste inzichten uit de praktijk, inclusief:
. 18 interviews met inzichten van alle relevante partijen uit het telemarketingveld o.a. de Autoriteit Consument & Mar
kt (ACM) en het ministerie van Economische Zaken en Klimaat (EZK);
. een overzicht van de kansen en beperkingen van steeds strengere wetgeving;
. relevante lessen uit de praktijk van diverse belangrijke adverteerders op de Nederla
br/>
Vol met tips, tricks, best practices en checklists helpt Bel me wel je ontdekken welke bouwstenen onmisbaar zijn voor een duurzame en succesvolle telemarketingpraktijk.
Patrick Jordens (1969) is ondernemer en gastdocent marketing,
dataprivacy en ethiek aan de Hogeschool van Rotterdam. Hij is oprichter van de compliance-consultancyorganisatie DMCC. Vanuit zijn expertise in consumenten- en (e-)privacywetgeving doorziet hij als geen ander de impact van wetgeving op de Nederlandse
economie en op de dagelijkse praktijk van organisaties.
t dat deze telefoontjes zoveel weerstand oproepen? Het spanningsveld tussen het commerciele belang en de maatschappelijke acceptatie moet overbrugd worden, wil telemarketing een bruikbaar kanaal blijven in de toekomst. Het is noodzakelijk om de klant
in het hele proces centraal te gaan stellen.
Jordens biedt de laatste en beste inzichten uit de praktijk, inclusief:
. 18 interviews met inzichten van alle relevante partijen uit het telemarketingveld o.a. de Autoriteit Consument & Mar
kt (ACM) en het ministerie van Economische Zaken en Klimaat (EZK);
. een overzicht van de kansen en beperkingen van steeds strengere wetgeving;
. relevante lessen uit de praktijk van diverse belangrijke adverteerders op de Nederla
br/>
Vol met tips, tricks, best practices en checklists helpt Bel me wel je ontdekken welke bouwstenen onmisbaar zijn voor een duurzame en succesvolle telemarketingpraktijk.
Patrick Jordens (1969) is ondernemer en gastdocent marketing,
dataprivacy en ethiek aan de Hogeschool van Rotterdam. Hij is oprichter van de compliance-consultancyorganisatie DMCC. Vanuit zijn expertise in consumenten- en (e-)privacywetgeving doorziet hij als geen ander de impact van wetgeving op de Nederlandse
economie en op de dagelijkse praktijk van organisaties.
Leesfragment
Specificaties
- MerkS2 Uitgevers
- GroepBEDRIJFSKUNDE ALG (800)
- Barcode9789492528766
- LeverstatusActief
Reviews
0.0/5.0
Gemiddelde uit 0 reviews
Meest behulpzame reviews
Nog geen reviews geschreven