kantoorboek
0

BUHRS, MICHEL

CITY- EN GEBIEDSMARKETING

29,99incl BTW
  • Vertrouwd sinds 1927

  • Persoonlijke aandacht en advies

  • Vanaf 17,50 gratis verzenden NL & BE

  • Meer dan 150.000 artikelen online

Omschrijving CITY- EN GEBIEDSMARKETING

City- en gebiedsmarketing zijn in de laatste tien jaar uitgegroeid tot specialismen die hun waarde hebben bewezen. Een scherpe positionering, vertaald naar een aansprekende ''brand'', een daarop aansluitende ontwikkeling en goede promotie, is essenti
eel voor een stad of gebied om succesvol te worden. Oftewel, een stad of gebied waar de klant graag komt: als bewoner, bezoeker, student, ondernemer of investeerder.
Binnen de city- en gebiedsmarketing is de Brandstation--metho-diek een begrip. D
eze methodiek is ruim tien jaar toegepast, beproefd en geoptimaliseerd. De Brandstation helpt partijen stapsgewijs bij de zoektocht naar een onderscheidende identiteit van hun regio, stad, wijk, winkelgebied of werklocatie en hoe deze effectief in d
e markt te zetten. In dit boek City- en gebiedsmarketing maakt u uitgebreid kennis met de Brandstation en met dertig van de meest interessante praktijkvoorbeelden waarbij de methodiek is toegepast.

City- en gebiedsmarketing is de opvolger v
an het boek Gebieds-mar-keting van Michel Buhrs uit 2008. Dit boek is een standaard voor de vakwereld en wordt gebruikt als basisliteratuur bij vele studies en cursussen. Michel Buhrs is oprichter en directeur van Bureau Buhrs, bureau voor communicat
ie en gebiedsmarketing.

Specificaties

  • Merk
    SCRIPTUM BOOKS
  • Groep
    GESCHIEDENIS ALG (680)
  • Barcode
    9789463190138
  • Leverstatus
    Actief

Reviews

0.0/5.0

Gemiddelde uit  0 reviews

Nog geen reviews geschreven