- Boeken
- Studie
- talen
- educatieve uitgaven algemeen
- COMMUNICATIE IN TOERISME EN RECREATIE
TERPSTRA, ALBERDIEN
COMMUNICATIE IN TOERISME EN RECREATIE
32,25incl BTW
Vertrouwd sinds 1927
Persoonlijke aandacht en advies
Vanaf 17,50 gratis verzenden NL & BE
Meer dan 150.000 artikelen online
Omschrijving COMMUNICATIE IN TOERISME EN RECREATIE
Tendens Toerisme en Recreatie draagt bij aan de ontwikkeling tot gastvrije en klantgerichte dienstverleners. Als dienstverlener ga je aan de slag in bedrijven die gericht zijn op toerisme, recreatie en vrije tijd. Door de samenwerking met de professi
onele praktijk wordt een realistisch beeld gegeven van de toekomstige werkomgeving. Met actuele en uitdagende opdrachten worden de juiste kennis, vaardigheden en gedrag geleerd.
Als frontofficemedewerker ben je het aanspreekpunt voor de klan
t of de gast. Dat kan aan de balie zijn, maar ook telefonisch of via internet en sociale media. Je zorgt voor een persoonlijke dienstverlening zonder de belangen van het bedrijf uit het oog te verliezen. In dit theorieboek lees je alles over communic
atie in je functie, zowel online als offline. Klant- of gastgericht gesprekken voeren, effectief schrijven, online en offline communiceren, promotionele teksten en rapporten en verslagen worden allemaal behandeld. Specifieke kenmerken voor verblijfsr
ecreatie, dagrecreatie, hotel, reisbranche en toeristisch informatiebedrijf worden apart toegelicht.
Bij dit theorieboek horen de frontoffice- en backoffice-werkboeken uit het basisdeel: Verblijfsrecreatie, Dagrecreatie, Hotel, Reisbranche e
n Toeristisch informatiebedrijf. In alle Tendens Toerisme en recreatie profieldeel-werkboeken wordt verwezen naar dit theorieboek.
onele praktijk wordt een realistisch beeld gegeven van de toekomstige werkomgeving. Met actuele en uitdagende opdrachten worden de juiste kennis, vaardigheden en gedrag geleerd.
Als frontofficemedewerker ben je het aanspreekpunt voor de klan
t of de gast. Dat kan aan de balie zijn, maar ook telefonisch of via internet en sociale media. Je zorgt voor een persoonlijke dienstverlening zonder de belangen van het bedrijf uit het oog te verliezen. In dit theorieboek lees je alles over communic
atie in je functie, zowel online als offline. Klant- of gastgericht gesprekken voeren, effectief schrijven, online en offline communiceren, promotionele teksten en rapporten en verslagen worden allemaal behandeld. Specifieke kenmerken voor verblijfsr
ecreatie, dagrecreatie, hotel, reisbranche en toeristisch informatiebedrijf worden apart toegelicht.
Bij dit theorieboek horen de frontoffice- en backoffice-werkboeken uit het basisdeel: Verblijfsrecreatie, Dagrecreatie, Hotel, Reisbranche e
n Toeristisch informatiebedrijf. In alle Tendens Toerisme en recreatie profieldeel-werkboeken wordt verwezen naar dit theorieboek.
Leesfragment
Specificaties
- MerkONBEKEND \ MERKLOOS
- GroepEDUCATIEVE UITGAVEN ALGEM
- Barcode9789037228489
- LeverstatusActief
Reviews
0.0/5.0
Gemiddelde uit 0 reviews
Meest behulpzame reviews
Nog geen reviews geschreven