kantoorboek
0

DERKS, JEROEN

DE ILLUSIE VAN DRANK

22,50incl BTW
  • Vertrouwd sinds 1927

  • Persoonlijke aandacht en advies

  • Vanaf 17,50 gratis verzenden NL & BE

  • Meer dan 150.000 artikelen online

Omschrijving DE ILLUSIE VAN DRANK

Hoe kan het dat we dranken, zoals whisky, wijn en bier, zien, ruiken en proeven? Wie is de betere ruiker, de vrouw of de man? Wat heeft taal met geur- en smaakperceptie te maken? Hoe drinken we drank in de toekomst en wat nemen we niet waar, maar bes
taat toch?
Wanneer we een glas drank nemen, zien we het glas. We zien het effect van licht op het glas, we zien de drank in het glas bewegen. De kleur zien we, de drank ruikt aangenaam, de smaak is wellicht geweldig en we zijn tijdens het geniete
n doorgaans niet bezig met het feit dat al dit moois een illusie is.
Jeroen Derks neemt je met een heldere evenwichtige schrijfstijl mee op reis naar de kern van wat drank is. Deze reis begint bij de zintuigen en voert je via de illusies die het
brein creeert naar de meest recente ideeen over realiteit.


Bijzonder interessante materie en het is boeiend geschreven. Mijn complimenten.
Hans Offringa, Keeper of the Quaich

Jeroen Derks (1983) is werkzaam als scientifi
c programmer bij het prestigieuze Max Planck Institute for Psycholinguistics en stond in 2007 bij de Radboud Universiteit Nijmegen aan de wieg van een van de eerste Virtual Reality labs voor psychologisch onderzoek. Hij zat verscheidene jaren in de o
rganisatie van het whiskyweekend Maltstock. Naast programmeur is hij kunstenaar en gepassioneerd whiskydrinker.

Leesfragment

Specificaties

  • Merk
    ONBEKEND \ MERKLOOS
  • Groep
    ETEN EN DRINKEN ALG (440)
  • Barcode
    9789463651783
  • Leverstatus
    Actief

Reviews

0.0/5.0

Gemiddelde uit  0 reviews

Nog geen reviews geschreven