- Boeken
- Informatief
- Gamma
- economie en bedrijf2
- reclame
- DE INZET VAN TOUCHPOINTS
ZIJL, RENEE VAN
DE INZET VAN TOUCHPOINTS
22,95incl BTW
Vertrouwd sinds 1927
Persoonlijke aandacht en advies
Vanaf 17,50 gratis verzenden NL & BE
Meer dan 150.000 artikelen online
Omschrijving DE INZET VAN TOUCHPOINTS
Touchpoints zijn alle momenten waarop een klant, werknemer of andere stakeholder de organisatie of het merk ''aanraakt''. Een touchpoint kan de drager van de boodschap zijn, maar ook het transportkanaal. Touchpoints kunnen specifieker zijn dan kanale
n. In het kanaal ''winkel'' kan een klant meerdere touchpoints tegenkomen, zoals een display met een aanbieding, een onderhandelingsgesprek met een verkoper over de prijs en een bezoekje aan de servicebalie. Een volledig en actueel overzicht van touc
hpoints is daarom niet te geven. De lijst is lang en continu aan verandering onderhevig. Om de inzet van touchpoints doelgericht en georkestreerd te laten gebeuren maakt mediaplanning gebruik van de customer journey, een model waarmee het koopbesliss
ingsproces in kaart gebracht kan worden.
In het boek De inzet van touchpoints. Moderne mediaplanning introduceert Renee van Zijl het begrip touchpoint en legt zij uit wat de rol en functie zijn van touchpoints in moderne mediapl
anning. De auteur geeft een overzicht van alle gangbare touchpoints, zowel communicatiemiddelen als communicatiekanalen, en categoriseert deze onder meer in het BOE-model. Zij laat zien welke touchpoints geschikt zijn in de verschillende fases van de
customer journey waarin de doelgroep zich bevindt, en welke KPI''s relevant zijn om de effectiviteit van de inzet van touchpoints te kunnen meten. De auteur legt uit hoe een mediaplan tot stand komt en illustreert dit met een casus. Ze gebruikt hier
bij inzichten uit de praktijk van grote mediabureaus. Ze doet dit alles in een no-nonsense-stijl waardoor de lezer snel en inzichtelijk wordt geinformeerd.
Dit boek is voor mbo- en hbo-studenten communicatie en media, marketing,
multimedia design, vormgeving en journalistiek. Het is ook geschikt voor communicatie- en marketingprofessionals, die meer willen weten over hedendaagse mediaplanning.
n. In het kanaal ''winkel'' kan een klant meerdere touchpoints tegenkomen, zoals een display met een aanbieding, een onderhandelingsgesprek met een verkoper over de prijs en een bezoekje aan de servicebalie. Een volledig en actueel overzicht van touc
hpoints is daarom niet te geven. De lijst is lang en continu aan verandering onderhevig. Om de inzet van touchpoints doelgericht en georkestreerd te laten gebeuren maakt mediaplanning gebruik van de customer journey, een model waarmee het koopbesliss
ingsproces in kaart gebracht kan worden.
In het boek De inzet van touchpoints. Moderne mediaplanning introduceert Renee van Zijl het begrip touchpoint en legt zij uit wat de rol en functie zijn van touchpoints in moderne mediapl
anning. De auteur geeft een overzicht van alle gangbare touchpoints, zowel communicatiemiddelen als communicatiekanalen, en categoriseert deze onder meer in het BOE-model. Zij laat zien welke touchpoints geschikt zijn in de verschillende fases van de
customer journey waarin de doelgroep zich bevindt, en welke KPI''s relevant zijn om de effectiviteit van de inzet van touchpoints te kunnen meten. De auteur legt uit hoe een mediaplan tot stand komt en illustreert dit met een casus. Ze gebruikt hier
bij inzichten uit de praktijk van grote mediabureaus. Ze doet dit alles in een no-nonsense-stijl waardoor de lezer snel en inzichtelijk wordt geinformeerd.
Dit boek is voor mbo- en hbo-studenten communicatie en media, marketing,
multimedia design, vormgeving en journalistiek. Het is ook geschikt voor communicatie- en marketingprofessionals, die meer willen weten over hedendaagse mediaplanning.
Leesfragment
Specificaties
- MerkEcontentenzo
- GroepBEDRIJFSKUNDE ALG (800)
- Barcode9789492272133
- LeverstatusActief
Reviews
0.0/5.0
Gemiddelde uit 0 reviews
Meest behulpzame reviews
Nog geen reviews geschreven