- Boeken
- Informatief
- Gamma
- economie en bedrijf2
- bedrijfskunde alg.
- DE KLANTENDRIEHOEK
KELST, PHILIP VAN
DE KLANTENDRIEHOEK
Vertrouwd sinds 1927
Persoonlijke aandacht en advies
Vanaf 17,50 gratis verzenden NL & BE
Meer dan 150.000 artikelen online
Omschrijving DE KLANTENDRIEHOEK
Klanten accepteren niet meer dat hun nood aan helderheid, juiste informatie, houvast, structuur, respect en contact genegeerd wordt. Daardoor worden ze ''moeilijke klanten''. De klantendriehoek biedt een eenvoudig en herkenbaar model voor een duurzaam klantencontact. Je ontwikkelt je gevoeligheid voor de signalen en noden van de klant en je krijgt concrete handvatten mee om er flexibel op in te spelen. Je verwerft vaardigheden om agressie bij klanten te hanteren én te voorkomen. Het model vormt daarbij een spiegel van je eigen sterktes en valkuilen.
"Dit boek is een echte aha-erlebnis! Het creeert een gedeelde taal in onze organisatie."
- Dominique Claeys, Diensthoofd leren en ontwikkelen Agentschap integratie en inburgering
"Een evenwichtige mix van een behapbaar, onderbouwd model en de concrete toepassing ervan in de dagdagelijkse praktijk."
- Ellen Schruns, Senior Expert Leren & Ontwikkelen Argenta Bank enVerzekeringen
"Het model vergrootte de emotionele veerkracht van mijn team."
- Bob Geivers, HR Manager Imec
"Door De Klantendriehoek staat het team steviger in zijn schoenen bij moeilijke telefoongesprekken met boze klanten."
- Dirk Vanderstighelen, Afdelingshoofd Dienstverlening Budgethouders bij het Vlaams Agentschap voor Personen met een Handicap
"Het model schittert in eenvoud! Iedereen verstaat het en past het toe."
- Thierry Cobbaut, talent & development expert Port Of Antwerp-Bruges
Leesfragment
Specificaties
- MerkLannoo Campus
- GroepBEDRIJFSKUNDE ALG (800)
- Barcode9789401406482
- LeverstatusActief
Reviews
0.0/5.0
Gemiddelde uit 0 reviews
Meest behulpzame reviews
Nog geen reviews geschreven