PETERS, LOUK
DE KLEINE ITIL
46,95incl BTW
Vertrouwd sinds 1927
Persoonlijke aandacht en advies
Vanaf 17,50 gratis verzenden NL & BE
Meer dan 150.000 artikelen online
Omschrijving DE KLEINE ITIL
ITIL in praktisch formaat en binnen handbereik
In De kleine ITIL versie 2011 worden de vijf kernboeken van ITILC kort en krachtig samengevat voor degene die vooral met ITIL wil en moet werken.
Het boekje is praktisch van opzet, geschikt
als examenboek en bevat informatie die meteen toepasbaar is in de dagelijkse praktijk van de
IT-serviceorganisatie. In deze nieuwe uitgave is de officiele editie van ITIL uit 2011 verwerkt en aangevuld met de laatste inzichten.
In mei 20
07 is een nieuwe versie van de Information Technology Infrastructure Library (ITIL) uitgekomen. In 2011 verscheen daarvan een update. Deze set
van best practices voor IT servicemanagement is aangepast aan de eisen van deze tijd. In deze ITIL-vers
ie 2011 zijn de nieuwe kernboeken gebaseerd
op de vijf stadia van de servicelevenscyclus van ITIL:
* Service Strategy
* Service Design
* Service Transition
* Service Operation
* Continuous Service Improvement
Louk Pet
ers, Paul Wu, Jeroen Moolhuijsen en Eppo Luppes zijn werkzaam bij KPN Consulting en hebben als trainer c.q. consultant hun sporen verdiend in
het werkveld van IT Servicemanagement. Maarten Bordewijk schreef mee vanuit Bordewijk Training & Advies.
In De kleine ITIL versie 2011 worden de vijf kernboeken van ITILC kort en krachtig samengevat voor degene die vooral met ITIL wil en moet werken.
Het boekje is praktisch van opzet, geschikt
als examenboek en bevat informatie die meteen toepasbaar is in de dagelijkse praktijk van de
IT-serviceorganisatie. In deze nieuwe uitgave is de officiele editie van ITIL uit 2011 verwerkt en aangevuld met de laatste inzichten.
In mei 20
07 is een nieuwe versie van de Information Technology Infrastructure Library (ITIL) uitgekomen. In 2011 verscheen daarvan een update. Deze set
van best practices voor IT servicemanagement is aangepast aan de eisen van deze tijd. In deze ITIL-vers
ie 2011 zijn de nieuwe kernboeken gebaseerd
op de vijf stadia van de servicelevenscyclus van ITIL:
* Service Strategy
* Service Design
* Service Transition
* Service Operation
* Continuous Service Improvement
Louk Pet
ers, Paul Wu, Jeroen Moolhuijsen en Eppo Luppes zijn werkzaam bij KPN Consulting en hebben als trainer c.q. consultant hun sporen verdiend in
het werkveld van IT Servicemanagement. Maarten Bordewijk schreef mee vanuit Bordewijk Training & Advies.
Leesfragment
Specificaties
- MerkBOOM
- GroepINFORMATICA ALGEMEEN(980)
- Barcode9789058754509
- LeverstatusActief
Reviews
0.0/5.0
Gemiddelde uit 0 reviews
Meest behulpzame reviews
Nog geen reviews geschreven