- Boeken
- Informatief
- Beta
- informatica algemeen
- internet
- DIGITAAL VERMOGEN
DOELAND, DENIS
DIGITAAL VERMOGEN
24,95incl BTW
Vertrouwd sinds 1927
Persoonlijke aandacht en advies
Vanaf 17,50 gratis verzenden NL & BE
Meer dan 150.000 artikelen online
Omschrijving DIGITAAL VERMOGEN
Digitaal Vermogen, de kracht, macht en potentie van elke organisatie, is een handleiding om je business te ''hacken''. Het helpt je om je bedrijfswaarde te vergroten en omzetten te verhogen. Daarnaast laat dit boek innovaties slagen, doordat het de j
uiste omstandigheden voor een digitale transformatie helpt scheppen. Het stelt je in staat om de (financiele) waarde van data te voorspellen. Ook is het bruikbaar gereedschap om nieuwe verdienmodellen te ontwikkelen.
Kortom, alles om de rel
atie-economie te overleven, waarin de relatie met fans en klanten bepaalt of je floreert of failliet gaat. Beide concepten (de relatie-economie en de fanrelatie) komen uitgebreid aan bod.
Het boek is geschreven door Denis Doeland (1971, Utr
echt). Doeland loopt in Nederland voor op het gebied van kennisontwikkeling, kennisdeling en consultancy in combinatie met de inzet van technologie, internet en social media. Hij is een veelgevraagd spreker en deskundige.
Doeland verdiende
zijn sporen bij ID&T: hij hield zich daar bezig met de exploitatie van intellectueel eigendom en de digitale activiteiten van ID&T, Q-Dance en Sensation. Ook zette hij de muziekuitgeverij van ID&T en download portal Dance-Tunes op. Tegenwoordig is hi
j onder meer betrokken bij artiesten zoals Hardwell, en diverse event promotors. Een van de prominentste promotors produceert en verkoopt shows van Armin van Buuren.
De meeste voorbeelden in deze uitgave gaan over bedrijven, artiesten of me
rken in de sport-, media- en entertainmentindustrie. De voorbeelden zijn in feite op allerlei industrieen van toepassing. Het boek is geschreven voor bedrijfseigenaren, directeuren en iedereen en die verantwoordelijk is voor marketing, business devel
opment, verkoop of innovatie binnen een organisatie, merk of festival.
BALR. | KAKHIEL | RUMAG | HARDWELL | ARMIN VAN BUUREN | DJ SAM FELDT | SPINNIN'' RECORDS | ID&T | NEW YORK TIMES | NPO | TALPA TOUZANI | VOETBAL INTERNATIONAL | KLM | NRC
| NEYMAR | TOP NOTCH | PARADISO
uiste omstandigheden voor een digitale transformatie helpt scheppen. Het stelt je in staat om de (financiele) waarde van data te voorspellen. Ook is het bruikbaar gereedschap om nieuwe verdienmodellen te ontwikkelen.
Kortom, alles om de rel
atie-economie te overleven, waarin de relatie met fans en klanten bepaalt of je floreert of failliet gaat. Beide concepten (de relatie-economie en de fanrelatie) komen uitgebreid aan bod.
Het boek is geschreven door Denis Doeland (1971, Utr
echt). Doeland loopt in Nederland voor op het gebied van kennisontwikkeling, kennisdeling en consultancy in combinatie met de inzet van technologie, internet en social media. Hij is een veelgevraagd spreker en deskundige.
Doeland verdiende
zijn sporen bij ID&T: hij hield zich daar bezig met de exploitatie van intellectueel eigendom en de digitale activiteiten van ID&T, Q-Dance en Sensation. Ook zette hij de muziekuitgeverij van ID&T en download portal Dance-Tunes op. Tegenwoordig is hi
j onder meer betrokken bij artiesten zoals Hardwell, en diverse event promotors. Een van de prominentste promotors produceert en verkoopt shows van Armin van Buuren.
De meeste voorbeelden in deze uitgave gaan over bedrijven, artiesten of me
rken in de sport-, media- en entertainmentindustrie. De voorbeelden zijn in feite op allerlei industrieen van toepassing. Het boek is geschreven voor bedrijfseigenaren, directeuren en iedereen en die verantwoordelijk is voor marketing, business devel
opment, verkoop of innovatie binnen een organisatie, merk of festival.
BALR. | KAKHIEL | RUMAG | HARDWELL | ARMIN VAN BUUREN | DJ SAM FELDT | SPINNIN'' RECORDS | ID&T | NEW YORK TIMES | NPO | TALPA TOUZANI | VOETBAL INTERNATIONAL | KLM | NRC
| NEYMAR | TOP NOTCH | PARADISO
Specificaties
- MerkDDMCA
- GroepINFORMATICA ALGEMEEN(980)
- Barcode9789082108354
- LeverstatusActief
Reviews
0.0/5.0
Gemiddelde uit 0 reviews
Meest behulpzame reviews
Nog geen reviews geschreven