GILL, VINCENT
DIGITAL HERO
39,99incl BTW
Vertrouwd sinds 1927
Persoonlijke aandacht en advies
Vanaf 17,50 gratis verzenden NL & BE
Meer dan 150.000 artikelen online
Omschrijving DIGITAL HERO
Dit boek bundelt voor het eerst de 30 belangrijkste lessen uit het digitale vakgebied in een praktisch handboek. Van businessmodel, visual design en usability tot mediaplan, retentiemarketing en conversie-optimalisatie - alle kennis die je nodig hebt
om een digital hero te worden.
Het ontwikkelen van een website, webshop of app is een veelzijdig proces waarvoor kennis van verschillende disciplines is vereist: strategie, user research, design, acquisitie, engagement en conversie. In bek
nopte 30 lessen, verdeeld over 6 delen, leer je alles wat je moet weten over het bedenken, ontwikkelen en verbeteren van digitale producten. Het boek bevat bovendien veel handige templates en inspirerende voorbeelden. En dankzij het slimme Hero Wheel
heb je in een oogopslag een goed overzicht van de 30 onderdelen en hun samenhang.
Dit boek geeft studenten, starters en trainees binnen het digitale vakgebied een vliegende start. Met behulp van de 30 essentiele lessen ontwikkel je in no t
ime een stevig fundament. Ook ervaren specialisten kunnen dankzij dit boek snel hun kennis verbreden en daardoor probleemloos samenwerken met andere teamleden en hun rol binnen het team verstevigen. Dit boek is bovendien onmisbaar voor managers die e
en multidisciplinair team aansturen en het hele traject willen begrijpen en overzien.
Ruim 40 merken, agencies en experts hebben een bijdrage geleverd aan dit boek!
Over de auteur:
Vincent Gill is een digitaal strateeg, manag
er en spreker met meer dan tien jaar werkervaring binnen de digitale industrie en agencywereld. Bij Accenture Song fungeert hij als sparringpartner voor toonaangevende klanten uit binnen- en buitenland. Vincent behaalde een Master of Science in Marke
ting aan de VU in Amsterdam en schrijft regelmatig artikelen over UX, design, data en strategie. Tijdens zijn eigen ontwikkeling miste hij een boek waarin de essentie van het digitale vakgebied was samengebracht. Dat boek schreef hij op basis van zij
n jarenlange praktijkervaring nu dus zelf. Om vakgenoten te voorzien van de onmisbare kennis, tools en vaardigheden die ze nodig hebben om te excelleren in hun vak.
om een digital hero te worden.
Het ontwikkelen van een website, webshop of app is een veelzijdig proces waarvoor kennis van verschillende disciplines is vereist: strategie, user research, design, acquisitie, engagement en conversie. In bek
nopte 30 lessen, verdeeld over 6 delen, leer je alles wat je moet weten over het bedenken, ontwikkelen en verbeteren van digitale producten. Het boek bevat bovendien veel handige templates en inspirerende voorbeelden. En dankzij het slimme Hero Wheel
heb je in een oogopslag een goed overzicht van de 30 onderdelen en hun samenhang.
Dit boek geeft studenten, starters en trainees binnen het digitale vakgebied een vliegende start. Met behulp van de 30 essentiele lessen ontwikkel je in no t
ime een stevig fundament. Ook ervaren specialisten kunnen dankzij dit boek snel hun kennis verbreden en daardoor probleemloos samenwerken met andere teamleden en hun rol binnen het team verstevigen. Dit boek is bovendien onmisbaar voor managers die e
en multidisciplinair team aansturen en het hele traject willen begrijpen en overzien.
Ruim 40 merken, agencies en experts hebben een bijdrage geleverd aan dit boek!
Over de auteur:
Vincent Gill is een digitaal strateeg, manag
er en spreker met meer dan tien jaar werkervaring binnen de digitale industrie en agencywereld. Bij Accenture Song fungeert hij als sparringpartner voor toonaangevende klanten uit binnen- en buitenland. Vincent behaalde een Master of Science in Marke
ting aan de VU in Amsterdam en schrijft regelmatig artikelen over UX, design, data en strategie. Tijdens zijn eigen ontwikkeling miste hij een boek waarin de essentie van het digitale vakgebied was samengebracht. Dat boek schreef hij op basis van zij
n jarenlange praktijkervaring nu dus zelf. Om vakgenoten te voorzien van de onmisbare kennis, tools en vaardigheden die ze nodig hebben om te excelleren in hun vak.
Leesfragment
Specificaties
- MerkNubiz
- GroepINFORMATICA ALGEMEEN(980)
- Barcode9789492790439
- LeverstatusActief
Reviews
0.0/5.0
Gemiddelde uit 0 reviews
Meest behulpzame reviews
Nog geen reviews geschreven