- Boeken
- Informatief
- Gamma
- communicatie alg.
- personeel en organ.
- EMPLOYEE EXPERIENCE
MES, HELEEN
EMPLOYEE EXPERIENCE
41,25incl BTW
Vertrouwd sinds 1927
Persoonlijke aandacht en advies
Vanaf 17,50 gratis verzenden NL & BE
Meer dan 150.000 artikelen online
Omschrijving EMPLOYEE EXPERIENCE
Hoe werven en behouden topwerkgevers talentvolle medewerkers? Wat kunnen organisaties doen om het werkgeluk van hun medewerkers te vergroten? Hoe kan HR het voortouw nemen om de beste employee experience te creeren?
Employee experience is volgen
s HR trendwatchers de next step voor HR en uitgeroepen tot het HR-thema voor de komende jaren.
Organisaties beseffen steeds meer dat ze alleen tevreden en loyale klanten krijgen en behouden als hun medewerkers zelf goed in hun vel zitten. De
praktijk wijst het uit: organisaties die actief werken aan het geluk van medewerkers zijn innovatiever en succesvoller.
De krappe arbeidsmarkt vraagt dat werkgevers zich veel aantrekkelijker maken om talentvolle medewerkers te werven en oo
k te behouden. Hoe dat je lukt? Door medewerkers op de eerste plaats te zetten en een topwerkgever te worden! Daarvoor is een goede employee experience vereiste nummer 1.
Employee experience-experts Heleen Mes en Gea Peper nemen je in dit b
oek mee langs de vijf factoren die de beste employee experience creeren, afgekort HEART: Happy cultuur, Energiegevende werkplekken, Agile leiderschap en organiseren, Redesign de employee journey en Technologie die voor je werkt.
Dit boek, d
at als managementboek van het jaar werd genomineerd, belicht het gehele proces: van het eerste contact met een (potentiele) medewerker tot zijn vertrek, en zelfs daarna, zodat voormalige medewerkers ambassadeurs voor je organisatie zijn. Het boek gee
ft concrete handvatten om zelf aan de slag te gaan met het creeren van de beste employee experience. Het bevat daarnaast inspirerende praktijkcasussen van o.a. ABN AMRO, VGZ, Tony''s Chocolonely, Hutten en Kinki Kappers.
Employee experience is volgen
s HR trendwatchers de next step voor HR en uitgeroepen tot het HR-thema voor de komende jaren.
Organisaties beseffen steeds meer dat ze alleen tevreden en loyale klanten krijgen en behouden als hun medewerkers zelf goed in hun vel zitten. De
praktijk wijst het uit: organisaties die actief werken aan het geluk van medewerkers zijn innovatiever en succesvoller.
De krappe arbeidsmarkt vraagt dat werkgevers zich veel aantrekkelijker maken om talentvolle medewerkers te werven en oo
k te behouden. Hoe dat je lukt? Door medewerkers op de eerste plaats te zetten en een topwerkgever te worden! Daarvoor is een goede employee experience vereiste nummer 1.
Employee experience-experts Heleen Mes en Gea Peper nemen je in dit b
oek mee langs de vijf factoren die de beste employee experience creeren, afgekort HEART: Happy cultuur, Energiegevende werkplekken, Agile leiderschap en organiseren, Redesign de employee journey en Technologie die voor je werkt.
Dit boek, d
at als managementboek van het jaar werd genomineerd, belicht het gehele proces: van het eerste contact met een (potentiele) medewerker tot zijn vertrek, en zelfs daarna, zodat voormalige medewerkers ambassadeurs voor je organisatie zijn. Het boek gee
ft concrete handvatten om zelf aan de slag te gaan met het creeren van de beste employee experience. Het bevat daarnaast inspirerende praktijkcasussen van o.a. ABN AMRO, VGZ, Tony''s Chocolonely, Hutten en Kinki Kappers.
Specificaties
- MerkVAKMEDIANET
- GroepBEDRIJFSKUNDE ALG (800)
- Barcode9789462158009
- LeverstatusActief
Reviews
0.0/5.0
Gemiddelde uit 0 reviews
Meest behulpzame reviews
Nog geen reviews geschreven