kantoorboek
0

TERPSTRA, ALBERDIEN

FRONTOFFICE IN TOERISME EN RECREATIE

34,75incl BTW
  • Vertrouwd sinds 1927

  • Persoonlijke aandacht en advies

  • Vanaf 17,50 gratis verzenden NL & BE

  • Meer dan 150.000 artikelen online

Omschrijving FRONTOFFICE IN TOERISME EN RECREATIE

Tendens Toerisme en Recreatie draagt bij aan de ontwikkeling tot gastvrije en klantgerichte dienstverleners. Als dienstverlener gaat de student aan de slag in bedrijven die gericht zijn op toerisme, recreatie en vrije tijd. Door de samenwerking met d
e professionele praktijk wordt een realistisch beeld gegeven van de toekomstige werkomgeving. Met actuele en uitdagende opdrachten worden de juiste kennis, vaardigheden en gedrag geleerd.

In dit theorieboek staat de kerntaak Treedt op als aa
nspreekpunt voor klanten/gasten centraal. Als frontofficemedewerker ben jij het aanspreekpunt voor de klant of gast voor bedrijven die actief zijn in de reisbranche, verblijfsrecreatie, dagrecreatie, hotel of toeristische informatie. Er wordt uitgele
gd wat het ontvangen van de klant of gast inhoudt, hoe je klanten en gasten moet informeren en adviseren en wat belangrijk is bij het verkopen en verhuren van producten en diensten.

Bij dit theorieboek horen de werkboeken Frontoffice reisbra
nche, Frontoffice verblijfsrecreatie, Frontoffice verblijfsrecreatie | activiteiten, Front- en backoffice dagrecreatie, Front- en backoffice toeristisch informatiebedrijf en Frontoffice hotel.

Leesfragment

Specificaties

  • Merk
    ONBEKEND \ MERKLOOS
  • Groep
    EDUCATIEVE UITGAVEN ALGEM
  • Barcode
    9789037228496
  • Leverstatus
    Actief

Reviews

0.0/5.0

Gemiddelde uit  0 reviews

Nog geen reviews geschreven