- Boeken
- Studie
- talen
- educatieve uitgaven algemeen
- FRONTOFFICE IN TOERISME EN RECREATIE
TERPSTRA, ALBERDIEN
FRONTOFFICE IN TOERISME EN RECREATIE
34,75incl BTW
Vertrouwd sinds 1927
Persoonlijke aandacht en advies
Vanaf 17,50 gratis verzenden NL & BE
Meer dan 150.000 artikelen online
Omschrijving FRONTOFFICE IN TOERISME EN RECREATIE
Tendens Toerisme en Recreatie draagt bij aan de ontwikkeling tot gastvrije en klantgerichte dienstverleners. Als dienstverlener gaat de student aan de slag in bedrijven die gericht zijn op toerisme, recreatie en vrije tijd. Door de samenwerking met d
e professionele praktijk wordt een realistisch beeld gegeven van de toekomstige werkomgeving. Met actuele en uitdagende opdrachten worden de juiste kennis, vaardigheden en gedrag geleerd.
In dit theorieboek staat de kerntaak Treedt op als aa
nspreekpunt voor klanten/gasten centraal. Als frontofficemedewerker ben jij het aanspreekpunt voor de klant of gast voor bedrijven die actief zijn in de reisbranche, verblijfsrecreatie, dagrecreatie, hotel of toeristische informatie. Er wordt uitgele
gd wat het ontvangen van de klant of gast inhoudt, hoe je klanten en gasten moet informeren en adviseren en wat belangrijk is bij het verkopen en verhuren van producten en diensten.
Bij dit theorieboek horen de werkboeken Frontoffice reisbra
nche, Frontoffice verblijfsrecreatie, Frontoffice verblijfsrecreatie | activiteiten, Front- en backoffice dagrecreatie, Front- en backoffice toeristisch informatiebedrijf en Frontoffice hotel.
e professionele praktijk wordt een realistisch beeld gegeven van de toekomstige werkomgeving. Met actuele en uitdagende opdrachten worden de juiste kennis, vaardigheden en gedrag geleerd.
In dit theorieboek staat de kerntaak Treedt op als aa
nspreekpunt voor klanten/gasten centraal. Als frontofficemedewerker ben jij het aanspreekpunt voor de klant of gast voor bedrijven die actief zijn in de reisbranche, verblijfsrecreatie, dagrecreatie, hotel of toeristische informatie. Er wordt uitgele
gd wat het ontvangen van de klant of gast inhoudt, hoe je klanten en gasten moet informeren en adviseren en wat belangrijk is bij het verkopen en verhuren van producten en diensten.
Bij dit theorieboek horen de werkboeken Frontoffice reisbra
nche, Frontoffice verblijfsrecreatie, Frontoffice verblijfsrecreatie | activiteiten, Front- en backoffice dagrecreatie, Front- en backoffice toeristisch informatiebedrijf en Frontoffice hotel.
Leesfragment
Specificaties
- MerkONBEKEND \ MERKLOOS
- GroepEDUCATIEVE UITGAVEN ALGEM
- Barcode9789037228496
- LeverstatusActief
Reviews
0.0/5.0
Gemiddelde uit 0 reviews
Meest behulpzame reviews
Nog geen reviews geschreven