- Boeken
- Informatief
- Gamma
- mens en maatsch alg.
- mens en maatsch. algemeen
- GENERATIE Z - EN DE VIERDE INDUSTRIELE REVOLUTIE
BOENDER, RENE C.W.
GENERATIE Z - EN DE VIERDE INDUSTRIELE REVOLUTIE
24,95incl BTW
Vertrouwd sinds 1927
Persoonlijke aandacht en advies
Vanaf 17,50 gratis verzenden NL & BE
Meer dan 150.000 artikelen online
Omschrijving GENERATIE Z - EN DE VIERDE INDUSTRIELE REVOLUTIE
TIK, TIK, TIK, TIK... verlies geen tijd!
Voor je het weet is het zover. Ben je er klaar voor? Je kunt nu alles vooraf bezien en dat is beter dan ''achteraf bekeken''. Generatie Z is nu aan het opgroeien en vanaf 2025 zal ze de maatschappij o
vernemen. Hoe denken deze jongeren over de wereld? Over politiek en (af)leren? Over de Vierde Industriele Revolutie?
Jos Ahlers en Rene Boender beschrijven in dit spraakmakende en uiterst leesbare boek de opkomst van deze onstuitbare netwer
kgeneratie. Op basis van uitgebreid onderzoek wagen zij zich aan een serie voorspellingen over het gedrag van deze jonge digitale generatie. Een generatie die altijd en overal online is. Voor wie sociale media geen ontdekking zijn, maar noodzaak. Wat
zijn hiervan de consequenties op maatschappelijk gebied?
Dit boek is onmisbaar voor iedereen die Generatie Z wil leren kennen. Motiveren lukt niet meer, maar inspireren des te meer. Op naar een leukere wereld!
Rene C.W. Boender (
1958) geeft ruim vijftien jaar keynotes over de hele wereld, o.a. over Generatie Z. Op uitnodiging adviseert hij als brain agent grote internationals, CEO''s maar ook universiteiten en geeft hij energieke gastcolleges. In maart 2011 publiceerde hij '
'Great to Cool; Braincandies met een bite''! Over de 3"12" E wet, het nieuwe ROI en zakendoen op weg naar Business Happiness. In 2013 volgde de bestseller ''Cool is Hot; Ambitieuze Braincandies met een missie!'', waarin de volgende stap naar zakelijk
geluk en doortastend leiderschap wordt gemaakt. Samen met Jos Ahlers schreef hij Generatie Z, de ''eye-opener''.
Dr. Jos Ahlers (1963) begon zijn carriere aan de Universiteit van Amsterdam. Na zijn promotie tot doctor in de psychologie maa
kte hij de overstap naar het bedrijfsleven. In zijn loopbaan als strateeg adviseerde hij talloze bedrijven en instellingen op het gebied van positionering en communicatie. Inmiddels werkt hij als zelfstandig adviseur en houdt hij zich bezig met ''Col
laborative Communities''. Ook geeft hij keynotes over o.a. Generatie Z.
Over ''Generatie Z'':
''Babyboomers opgelet! De generatie Z komt eraan! Die gaat zorgen voor grote aardverschuivingen en een heuse culturele clash.'' * De Gooi en E
emlander.
''Inspirerend en uitermate leesbaar.'' * Noordhollands Dagblad.
''In deze pageturner word je snel bijgepraat door de visionairs Boender en Ahlers. En ook nog in heldere taal. Wat wil je nog meer? Wie nu afhaakt, haakt nooit meer aa
n.'' * J. Tebbe, communicatie specialist.
Voor je het weet is het zover. Ben je er klaar voor? Je kunt nu alles vooraf bezien en dat is beter dan ''achteraf bekeken''. Generatie Z is nu aan het opgroeien en vanaf 2025 zal ze de maatschappij o
vernemen. Hoe denken deze jongeren over de wereld? Over politiek en (af)leren? Over de Vierde Industriele Revolutie?
Jos Ahlers en Rene Boender beschrijven in dit spraakmakende en uiterst leesbare boek de opkomst van deze onstuitbare netwer
kgeneratie. Op basis van uitgebreid onderzoek wagen zij zich aan een serie voorspellingen over het gedrag van deze jonge digitale generatie. Een generatie die altijd en overal online is. Voor wie sociale media geen ontdekking zijn, maar noodzaak. Wat
zijn hiervan de consequenties op maatschappelijk gebied?
Dit boek is onmisbaar voor iedereen die Generatie Z wil leren kennen. Motiveren lukt niet meer, maar inspireren des te meer. Op naar een leukere wereld!
Rene C.W. Boender (
1958) geeft ruim vijftien jaar keynotes over de hele wereld, o.a. over Generatie Z. Op uitnodiging adviseert hij als brain agent grote internationals, CEO''s maar ook universiteiten en geeft hij energieke gastcolleges. In maart 2011 publiceerde hij '
'Great to Cool; Braincandies met een bite''! Over de 3"12" E wet, het nieuwe ROI en zakendoen op weg naar Business Happiness. In 2013 volgde de bestseller ''Cool is Hot; Ambitieuze Braincandies met een missie!'', waarin de volgende stap naar zakelijk
geluk en doortastend leiderschap wordt gemaakt. Samen met Jos Ahlers schreef hij Generatie Z, de ''eye-opener''.
Dr. Jos Ahlers (1963) begon zijn carriere aan de Universiteit van Amsterdam. Na zijn promotie tot doctor in de psychologie maa
kte hij de overstap naar het bedrijfsleven. In zijn loopbaan als strateeg adviseerde hij talloze bedrijven en instellingen op het gebied van positionering en communicatie. Inmiddels werkt hij als zelfstandig adviseur en houdt hij zich bezig met ''Col
laborative Communities''. Ook geeft hij keynotes over o.a. Generatie Z.
Over ''Generatie Z'':
''Babyboomers opgelet! De generatie Z komt eraan! Die gaat zorgen voor grote aardverschuivingen en een heuse culturele clash.'' * De Gooi en E
emlander.
''Inspirerend en uitermate leesbaar.'' * Noordhollands Dagblad.
''In deze pageturner word je snel bijgepraat door de visionairs Boender en Ahlers. En ook nog in heldere taal. Wat wil je nog meer? Wie nu afhaakt, haakt nooit meer aa
n.'' * J. Tebbe, communicatie specialist.
Specificaties
- MerkONBEKEND \ MERKLOOS
- GroepMENS EN MAATSCHAPPIJ(740)
- Barcode9789461562166
- LeverstatusActief
Reviews
0.0/5.0
Gemiddelde uit 0 reviews
Meest behulpzame reviews
Nog geen reviews geschreven