AARNOUTSE, BEA
HAPPY CHANGE
27,95incl BTW
Vertrouwd sinds 1927
Persoonlijke aandacht en advies
Vanaf 17,50 gratis verzenden NL & BE
Meer dan 150.000 artikelen online
Omschrijving HAPPY CHANGE
Happy change
Hoe blije medewerkers verandering duurzaam succesvol maken
De organisaties van de toekomst zijn die organisaties die zich voortdurend weten aan te passen aan een veranderende context. Zij zetten daarbij hun medewerkers op ee
n. Happy employees = happy customers = more business value. Veranderingen, groot en klein, worden pas een succes als medewerkers happy zijn.
Als ze geinformeerd, intrinsiek gemotiveerd en toegerust zijn om bij te dragen aan succes. Weten, willen
en kunnen dus.
De omgeving veranderen en werken aan kennis en vaardigheden van medewerkers is niet voldoende. Aandacht voor onderliggende overtuigingen en gevoelens van medewerkers is essentieel, zodat je oude patronen kunt doorbreken en me
dewerkers op de juiste manier kunt betrekken. Een flinke en gedeelde uitdaging voor Communicatie, HR, transformatiemanagers, leidinggevenden, ambassadeurs en de directie.
Dit boek neemt je mee in hoe je medewerkers in verandering optimaal fa
ciliteert in hun weten, willen en kunnen. Inclusief:
. feiten, cijfers en verdieping uit de theorie;
. praktijkvoorbeelden van vakgenoten;
. handvatten om direct aan de slag te gaan.
Hoe blije medewerkers verandering duurzaam succesvol maken
De organisaties van de toekomst zijn die organisaties die zich voortdurend weten aan te passen aan een veranderende context. Zij zetten daarbij hun medewerkers op ee
n. Happy employees = happy customers = more business value. Veranderingen, groot en klein, worden pas een succes als medewerkers happy zijn.
Als ze geinformeerd, intrinsiek gemotiveerd en toegerust zijn om bij te dragen aan succes. Weten, willen
en kunnen dus.
De omgeving veranderen en werken aan kennis en vaardigheden van medewerkers is niet voldoende. Aandacht voor onderliggende overtuigingen en gevoelens van medewerkers is essentieel, zodat je oude patronen kunt doorbreken en me
dewerkers op de juiste manier kunt betrekken. Een flinke en gedeelde uitdaging voor Communicatie, HR, transformatiemanagers, leidinggevenden, ambassadeurs en de directie.
Dit boek neemt je mee in hoe je medewerkers in verandering optimaal fa
ciliteert in hun weten, willen en kunnen. Inclusief:
. feiten, cijfers en verdieping uit de theorie;
. praktijkvoorbeelden van vakgenoten;
. handvatten om direct aan de slag te gaan.
Leesfragment
Specificaties
- MerkProof Publishers
- GroepBEDRIJFSKUNDE ALG (800)
- Barcode9789493171237
- LeverstatusActief
Reviews
0.0/5.0
Gemiddelde uit 0 reviews
Meest behulpzame reviews
Nog geen reviews geschreven