- Boeken
- Informatief
- Gamma
- mens en maatsch alg.
- mens en maatsch. algemeen
- HET GROTE BOEK VOOR EEN MERK DAT KLOPT
EERSEL, FRANCIEN VAN
HET GROTE BOEK VOOR EEN MERK DAT KLOPT
69,95incl BTW
Vertrouwd sinds 1927
Persoonlijke aandacht en advies
Vanaf 17,50 gratis verzenden NL & BE
Meer dan 150.000 artikelen online
Omschrijving HET GROTE BOEK VOOR EEN MERK DAT KLOPT
"The real voyage of discovery consists not in seeking new landscapes, but in having new eyes."
- Marcel Proust
Niet iedere ondernemer is zich ervan bewust dat hij (of zij) naast ondernemer ook visionair, thought leader en c
hange maker kan zijn. Niet iedere ondernemer heeft in potentie Een Merk Dat Klopt. Ben jij wel die ondernemer die weet dat het tijd is voor een volgende stap, en gaat die volgende stap niet om meer omzet of een grotere winst maar om het claimen van j
ouw unieke plek in de branche of het vertellen van een nieuw, ander verhaal? Wil je jouw impact vergroten? Dan is dit boek voor jou.
De wereld heeft je nodig. We leven in een tijd waarin we ontdekken dat bestaande denkbeelden en werkwijzen n
iet meer kloppen. Of het nu in de economie is, de politiek, de media, onderwijs of zorg. Ze zijn gebaseerd op een oud mens- en wereldbeeld, vol onbewuste overtuigingen en impliciete oordelen over wat goed en fout, belangrijk of onbelangrijk, waar of
niet waar en mooi of lelijk is. Over definities van succes en wat het betekent om van waarde te zijn. We verlangen naar nieuwe leiders die een nieuw, ander verhaal vertellen en ons de weg wijzen naar een nieuwe wereld. Jij kunt die nieuwe leider zijn
, zeker met Een Merk Dat Klopt.
Dit boek combineert een antropologische blik op ondernemerschap en onze maatschappij met thema''s als leiderschap en zichtbaarheid. Je begrijpt erdoor wat jouw verhaal is en wie je daarmee raakt, welke belofte
je doet en waarom mensen zich bij jou willen aansluiten. Je ontdekt wat klopt voor jou. In Een Merk Dat Klopt is helderheid en alignement tussen alles wat je denkt, doet en zegt. Dat gaat over leiderschap: over steeds opnieuw kiezen voor wat klopt.
En het gaat over zichtbaarheid: raken in een wereld waarin niet informatie maar tijd en aandacht schaars zijn. Dit ultieme basisboek geeft je de helderheid die je nodig hebt voor Een Merk Dat Klopt.
Francien van Eersel (1977) is antropoloog
met meer dan vijftien jaar ervaring in het communicatievak. Met haar Native Brand methode helpt ze sinds 2017 ondernemers en (maatschappelijke) organisaties aan hun merk dat klopt. Haar antropologische kijk op branding is uniek in de wereld. Het geda
chtengoed van Een Merk Dat Klopt kent drie pijlers: antropologie, archetypen en de Reis van de Held.
- Marcel Proust
Niet iedere ondernemer is zich ervan bewust dat hij (of zij) naast ondernemer ook visionair, thought leader en c
hange maker kan zijn. Niet iedere ondernemer heeft in potentie Een Merk Dat Klopt. Ben jij wel die ondernemer die weet dat het tijd is voor een volgende stap, en gaat die volgende stap niet om meer omzet of een grotere winst maar om het claimen van j
ouw unieke plek in de branche of het vertellen van een nieuw, ander verhaal? Wil je jouw impact vergroten? Dan is dit boek voor jou.
De wereld heeft je nodig. We leven in een tijd waarin we ontdekken dat bestaande denkbeelden en werkwijzen n
iet meer kloppen. Of het nu in de economie is, de politiek, de media, onderwijs of zorg. Ze zijn gebaseerd op een oud mens- en wereldbeeld, vol onbewuste overtuigingen en impliciete oordelen over wat goed en fout, belangrijk of onbelangrijk, waar of
niet waar en mooi of lelijk is. Over definities van succes en wat het betekent om van waarde te zijn. We verlangen naar nieuwe leiders die een nieuw, ander verhaal vertellen en ons de weg wijzen naar een nieuwe wereld. Jij kunt die nieuwe leider zijn
, zeker met Een Merk Dat Klopt.
Dit boek combineert een antropologische blik op ondernemerschap en onze maatschappij met thema''s als leiderschap en zichtbaarheid. Je begrijpt erdoor wat jouw verhaal is en wie je daarmee raakt, welke belofte
je doet en waarom mensen zich bij jou willen aansluiten. Je ontdekt wat klopt voor jou. In Een Merk Dat Klopt is helderheid en alignement tussen alles wat je denkt, doet en zegt. Dat gaat over leiderschap: over steeds opnieuw kiezen voor wat klopt.
En het gaat over zichtbaarheid: raken in een wereld waarin niet informatie maar tijd en aandacht schaars zijn. Dit ultieme basisboek geeft je de helderheid die je nodig hebt voor Een Merk Dat Klopt.
Francien van Eersel (1977) is antropoloog
met meer dan vijftien jaar ervaring in het communicatievak. Met haar Native Brand methode helpt ze sinds 2017 ondernemers en (maatschappelijke) organisaties aan hun merk dat klopt. Haar antropologische kijk op branding is uniek in de wereld. Het geda
chtengoed van Een Merk Dat Klopt kent drie pijlers: antropologie, archetypen en de Reis van de Held.
Specificaties
- MerkEen boek dat klopt
- GroepMENS EN MAATSCHAPPIJ(740)
- Barcode9789464811636
- LeverstatusActief
Reviews
0.0/5.0
Gemiddelde uit 0 reviews
Meest behulpzame reviews
Nog geen reviews geschreven