- Boeken
- Informatief
- Gamma
- communicatie alg.
- personeel en organ.
- HET MANAGEMENTBOEK VOOR DIGITALE TRANSFORMATIE
JANSEN, SANDER
HET MANAGEMENTBOEK VOOR DIGITALE TRANSFORMATIE
36,25incl BTW
Vertrouwd sinds 1927
Persoonlijke aandacht en advies
Vanaf 17,50 gratis verzenden NL & BE
Meer dan 150.000 artikelen online
Omschrijving HET MANAGEMENTBOEK VOOR DIGITALE TRANSFORMATIE
U heeft een belofte in uw handen. Na het lezen van dit boek kunt u gegarandeerd de strategie bepalen die nodig is om uw organisatie naar de volgende fase van de digitale transformatie te brengen.
De digitale transformatie gaat niet over tech
nologie. Het gaat over wat u en uw organisatie ermee doen om relevant te blijven in een digitaliserende samenleving. Het gaat over hoe u en uw medewerkers samenwerken om producten en diensten te ontwikkelen die passen in ons huidige tijdperk en hoe d
e bedrijfsprocessen daarvoor veranderd moeten worden. En het gaat over veranderingen in uw bedrijfsmodel en de verdeling van kosten en baten in de begroting.
Al uw business vraagstukken over digitale transformatie worden beantwoord, waaronde
r:
. Wat moet mijn organisatie doen om relevant te blijven in een digitaliserende samenleving?
. Welke klantstrategie is voor mijn organisatie de juiste bij de ontwikkeling van nieuwe digitale producten en diensten?
. Hoe k
an ik mijn organisatiestructuur en -cultuur zo inrichten dat medewerkers innovatie gaan nastreven en nieuwe kostenstructuren en verdienmodellen gaan ontwikkelen?
. Welke nieuwe technologieen zijn voor mijn organisatie het meest effectief? En
welke niet?
. Hoe richten wij onze bedrijfsprocessen in, zodat we efficient blijven in de levering van onze traditionele producten, en tegelijkertijd nieuwe digitale diensten kunnen aanbieden?
. Wat is voor mijn organisatie de best
passende datastrategie?
. Hoe kan mijn organisatie gedurende de transformatie bepalen wat steeds de meest effectieve investering is?
James van de Merbel en Sander Jansen hebben beiden veel praktijkervaring bij het digitaal transfor
meren van organisaties. De abstracte theorie in dit boek wordt verrijkt met hun voorbeelden uit de praktijk en de door hen ontwikkelde bewezen modellen. Deze helpen managers, bestuurders en leiders in het bedrijfsleven en bij de overheid om vanuit de
business een concreet succes te maken van een ingrijpende transformatie.
Om deze belofte gestalte te doen krijgt de lezer ook een online training, welke integraal deel uitmaakt van dit boek. Zonder aanvullende kosten! Met het boek in de han
d en de online training wanneer u dat wenst.
De digitale transformatie gaat niet over tech
nologie. Het gaat over wat u en uw organisatie ermee doen om relevant te blijven in een digitaliserende samenleving. Het gaat over hoe u en uw medewerkers samenwerken om producten en diensten te ontwikkelen die passen in ons huidige tijdperk en hoe d
e bedrijfsprocessen daarvoor veranderd moeten worden. En het gaat over veranderingen in uw bedrijfsmodel en de verdeling van kosten en baten in de begroting.
Al uw business vraagstukken over digitale transformatie worden beantwoord, waaronde
r:
. Wat moet mijn organisatie doen om relevant te blijven in een digitaliserende samenleving?
. Welke klantstrategie is voor mijn organisatie de juiste bij de ontwikkeling van nieuwe digitale producten en diensten?
. Hoe k
an ik mijn organisatiestructuur en -cultuur zo inrichten dat medewerkers innovatie gaan nastreven en nieuwe kostenstructuren en verdienmodellen gaan ontwikkelen?
. Welke nieuwe technologieen zijn voor mijn organisatie het meest effectief? En
welke niet?
. Hoe richten wij onze bedrijfsprocessen in, zodat we efficient blijven in de levering van onze traditionele producten, en tegelijkertijd nieuwe digitale diensten kunnen aanbieden?
. Wat is voor mijn organisatie de best
passende datastrategie?
. Hoe kan mijn organisatie gedurende de transformatie bepalen wat steeds de meest effectieve investering is?
James van de Merbel en Sander Jansen hebben beiden veel praktijkervaring bij het digitaal transfor
meren van organisaties. De abstracte theorie in dit boek wordt verrijkt met hun voorbeelden uit de praktijk en de door hen ontwikkelde bewezen modellen. Deze helpen managers, bestuurders en leiders in het bedrijfsleven en bij de overheid om vanuit de
business een concreet succes te maken van een ingrijpende transformatie.
Om deze belofte gestalte te doen krijgt de lezer ook een online training, welke integraal deel uitmaakt van dit boek. Zonder aanvullende kosten! Met het boek in de han
d en de online training wanneer u dat wenst.
Specificaties
- MerkVAKMEDIANET
- GroepBEDRIJFSKUNDE ALG (800)
- Barcode9789462157613
- LeverstatusActief
Reviews
0.0/5.0
Gemiddelde uit 0 reviews
Meest behulpzame reviews
Nog geen reviews geschreven