- Boeken
- Informatief
- Beta
- informatica algemeen
- internet
- HET SOCIAL MEDIA BOEKJE
GITOMER, JEFFREY
HET SOCIAL MEDIA BOEKJE
19,95incl BTW
Vertrouwd sinds 1927
Persoonlijke aandacht en advies
Vanaf 17,50 gratis verzenden NL & BE
Meer dan 150.000 artikelen online
Omschrijving HET SOCIAL MEDIA BOEKJE
Gebruik social media om jezelf en je product te promoten en te verkopen!
Zakelijke social media zijn de beste, goedkoopste en meest directe manier van de afgelopen honderd jaar om te communiceren met klanten. Door de voordelen van Facebook,
LinkedIn, Twitter en YouTube volledig te benutten, kun je je bedrijf promoten en laten groeien, beter dan je concurrenten en beter dan de economie in het algemeen. Het is nu niet het moment om het rustiger aan te doen. Het is
nu ook niet het mome
nt om je druk te maken over een paar negatieve commentaren van klanten. Nu is het moment om de kansen te benutten, je concurrenten te verslaan en marktleider te worden. Zakelijke social media zullen je helpen je merkbekendheid te vergroten, je reputa
tie te vestigen en je bankrekening te laten groeien. Begin daar niet morgen mee, maar begin daar vandaag nog mee!
Jeffrey Gitomer is auteur van de bestsellers Het rode boekje voor verkopers en Het zwarte boekje voor netwerkers. Zijn column S
ales Moves wordt elke week door
meer dan 4 miljoen mensen gelezen en zijn e-zine Sales Caffeine wordt bij 500.000 abonnees over de hele wereld bezorgd. De klanten van Gitomer zijn onder meer Coca-Cola, BMW, IBM.
Zakelijke social media zijn de beste, goedkoopste en meest directe manier van de afgelopen honderd jaar om te communiceren met klanten. Door de voordelen van Facebook,
LinkedIn, Twitter en YouTube volledig te benutten, kun je je bedrijf promoten en laten groeien, beter dan je concurrenten en beter dan de economie in het algemeen. Het is nu niet het moment om het rustiger aan te doen. Het is
nu ook niet het mome
nt om je druk te maken over een paar negatieve commentaren van klanten. Nu is het moment om de kansen te benutten, je concurrenten te verslaan en marktleider te worden. Zakelijke social media zullen je helpen je merkbekendheid te vergroten, je reputa
tie te vestigen en je bankrekening te laten groeien. Begin daar niet morgen mee, maar begin daar vandaag nog mee!
Jeffrey Gitomer is auteur van de bestsellers Het rode boekje voor verkopers en Het zwarte boekje voor netwerkers. Zijn column S
ales Moves wordt elke week door
meer dan 4 miljoen mensen gelezen en zijn e-zine Sales Caffeine wordt bij 500.000 abonnees over de hele wereld bezorgd. De klanten van Gitomer zijn onder meer Coca-Cola, BMW, IBM.
Specificaties
- MerkMAINPRESS B.V.
- GroepINFORMATICA ALGEMEEN(980)
- Barcode9789043023733
- LeverstatusActief
Reviews
0.0/5.0
Gemiddelde uit 0 reviews
Meest behulpzame reviews
Nog geen reviews geschreven