- Boeken
- Informatief
- Gamma
- communicatie alg.
- leidinggeven, coache
- HOE KLANTVRIENDELIJK BEN IK EIGENLIJK?
BIESBROECK, JEANNETTE
HOE KLANTVRIENDELIJK BEN IK EIGENLIJK?
14,95incl BTW
Vertrouwd sinds 1927
Persoonlijke aandacht en advies
Vanaf 17,50 gratis verzenden NL & BE
Meer dan 150.000 artikelen online
Omschrijving HOE KLANTVRIENDELIJK BEN IK EIGENLIJK?
Klantvriendelijkheid is de kortste weg naar betere bedrijfsresultaten. Dat is de conclusie die Jeannette Biesbroeck trekt na veertig jaar werkzaam te zijn geweest in de dienstverlenende sector. Aan de hand van voorbeelden uit de praktijk wijst zij in
dit boek de weg naar ''klantvriendelijkheid als meesterschap''. Zo kun je je als ZZP''er of MKB''er op jouw eigen manier en binnen jouw mogelijkheden onderscheiden van je concurrent.
De klant wil vooral een ding: goed worden geholpen. In veel ge
vallen: beter. Hoe pak je dat aan? Wat werkt wel en wat werkt niet? Hoe ontdek je dat?
''Hoe klantvriendelijk ben ik eigenlijk?'' is een praktische gids met het antwoord op deze en talloze andere vragen. Je kunt meteen aan de slag. Stap voor sta
p op weg naar meer klantvriendelijkheid, meer klanttevredenheid en meer omzet.
dit boek de weg naar ''klantvriendelijkheid als meesterschap''. Zo kun je je als ZZP''er of MKB''er op jouw eigen manier en binnen jouw mogelijkheden onderscheiden van je concurrent.
De klant wil vooral een ding: goed worden geholpen. In veel ge
vallen: beter. Hoe pak je dat aan? Wat werkt wel en wat werkt niet? Hoe ontdek je dat?
''Hoe klantvriendelijk ben ik eigenlijk?'' is een praktische gids met het antwoord op deze en talloze andere vragen. Je kunt meteen aan de slag. Stap voor sta
p op weg naar meer klantvriendelijkheid, meer klanttevredenheid en meer omzet.
Leesfragment
Specificaties
- MerkMijnmanagementboek.nl
- GroepBEDRIJFSKUNDE ALG (800)
- Barcode9789403625447
- LeverstatusActief
Reviews
0.0/5.0
Gemiddelde uit 0 reviews
Meest behulpzame reviews
Nog geen reviews geschreven