kantoorboek
0

BIESBROECK, JEANNETTE

HOE KLANTVRIENDELIJK BEN IK EIGENLIJK?

14,95incl BTW
  • Vertrouwd sinds 1927

  • Persoonlijke aandacht en advies

  • Vanaf 17,50 gratis verzenden NL & BE

  • Meer dan 150.000 artikelen online

Omschrijving HOE KLANTVRIENDELIJK BEN IK EIGENLIJK?

Klantvriendelijkheid is de kortste weg naar betere bedrijfsresultaten. Dat is de conclusie die Jeannette Biesbroeck trekt na veertig jaar werkzaam te zijn geweest in de dienstverlenende sector. Aan de hand van voorbeelden uit de praktijk wijst zij in
dit boek de weg naar ''klantvriendelijkheid als meesterschap''. Zo kun je je als ZZP''er of MKB''er op jouw eigen manier en binnen jouw mogelijkheden onderscheiden van je concurrent.
De klant wil vooral een ding: goed worden geholpen. In veel ge
vallen: beter. Hoe pak je dat aan? Wat werkt wel en wat werkt niet? Hoe ontdek je dat?
''Hoe klantvriendelijk ben ik eigenlijk?'' is een praktische gids met het antwoord op deze en talloze andere vragen. Je kunt meteen aan de slag. Stap voor sta
p op weg naar meer klantvriendelijkheid, meer klanttevredenheid en meer omzet.

Leesfragment

Specificaties

  • Merk
    Mijnmanagementboek.nl
  • Groep
    BEDRIJFSKUNDE ALG (800)
  • Barcode
    9789403625447
  • Leverstatus
    Actief

Reviews

0.0/5.0

Gemiddelde uit  0 reviews

Nog geen reviews geschreven