- Boeken
- Informatief
- Gamma
- economie en bedrijf2
- marketing
- HOE ORGANISEER JE EEN INVLOEDRIJK EVENEMENT?
O'LOUGHLIN, ANDREW
HOE ORGANISEER JE EEN INVLOEDRIJK EVENEMENT?
39,99incl BTW
Vertrouwd sinds 1927
Persoonlijke aandacht en advies
Vanaf 17,50 gratis verzenden NL & BE
Meer dan 150.000 artikelen online
Omschrijving HOE ORGANISEER JE EEN INVLOEDRIJK EVENEMENT?
Handleiding voor experience design
Het bijwonen van een evenement kan een onvergetelijke ervaring zijn. Het publiek gaat helemaal op in het moment en raakt er naderhand niet over uitgepraat. En ze kunnen niet wachten tot je hen weer zo''n gelukzalig gevoel laat ervaren.
Aan zo''n indrukwekkende belevenis gaat veel planning en geregel vooraf. Het organiseren van een evenement dat impact maakt, is een complexe taak, die vaak onderschat wordt. De concurrentie in de evenementenbranche is groot en er zijn vele factoren die kunnen bijdragen aan het succes van een evenement. Tegelijkertijd kan er van alles misgaan en is er voortdurend de druk van hoge verwachtingen en een naderende deadline.
Waarom zijn sommige evenementen succesvoller en betekenisvoller dan andere? Hoe zorg je ervoor dat jouw evenement zich weet te onderscheiden en echt het verschil maakt? Hoe kom je van een waanzinnig idee tot een haalbaar plan? Hoe bereid je je voor op risico''s die zich kunnen voordoen? En hoe meet je of je evenement succesvol was?
In dit boek delen Andrew O''Loughlin, Hans Westerbeek en Paul Hover de kennis en ervaringen die zij als organisator, consultant en onderzoeker in de afgelopen 25 jaar hebben opgedaan inde evenementenbranche. Zij tonen de route naar succes aan de hand van wetenschappelijke bevindingen en geven inspirerende voorbeelden van geslaagde (sport)evenementen.
Dit boek is een must have voor iedereen die beroepsmatig of anderszins geinteresseerd is in de organisatie van invloedrijke evenementen
Het bijwonen van een evenement kan een onvergetelijke ervaring zijn. Het publiek gaat helemaal op in het moment en raakt er naderhand niet over uitgepraat. En ze kunnen niet wachten tot je hen weer zo''n gelukzalig gevoel laat ervaren.
Aan zo''n indrukwekkende belevenis gaat veel planning en geregel vooraf. Het organiseren van een evenement dat impact maakt, is een complexe taak, die vaak onderschat wordt. De concurrentie in de evenementenbranche is groot en er zijn vele factoren die kunnen bijdragen aan het succes van een evenement. Tegelijkertijd kan er van alles misgaan en is er voortdurend de druk van hoge verwachtingen en een naderende deadline.
Waarom zijn sommige evenementen succesvoller en betekenisvoller dan andere? Hoe zorg je ervoor dat jouw evenement zich weet te onderscheiden en echt het verschil maakt? Hoe kom je van een waanzinnig idee tot een haalbaar plan? Hoe bereid je je voor op risico''s die zich kunnen voordoen? En hoe meet je of je evenement succesvol was?
In dit boek delen Andrew O''Loughlin, Hans Westerbeek en Paul Hover de kennis en ervaringen die zij als organisator, consultant en onderzoeker in de afgelopen 25 jaar hebben opgedaan inde evenementenbranche. Zij tonen de route naar succes aan de hand van wetenschappelijke bevindingen en geven inspirerende voorbeelden van geslaagde (sport)evenementen.
Dit boek is een must have voor iedereen die beroepsmatig of anderszins geinteresseerd is in de organisatie van invloedrijke evenementen
Specificaties
- MerkARKO SPORTS MEDIA BV
- GroepBEDRIJFSKUNDE ALG (800)
- Barcode9789054724889
- LeverstatusActief
Reviews
0.0/5.0
Gemiddelde uit 0 reviews
Meest behulpzame reviews
Nog geen reviews geschreven