kantoorboek
0

WIJK, JACQUELINE VAN

IN 10 STAPPEN TEVREDEN MEDEWERKERS

17,50incl BTW
  • Vertrouwd sinds 1927

  • Persoonlijke aandacht en advies

  • Vanaf 17,50 gratis verzenden NL & BE

  • Meer dan 150.000 artikelen online

Omschrijving IN 10 STAPPEN TEVREDEN MEDEWERKERS

Als je medewerkers gelukkig zijn, maken ze jouw klanten gelukkig. Maar hoe zorg je er als werkgever voor dat je medewerkers gelukkig en tevreden zijn en blijven? Zo blij dat ze nooit meer bij je weg willen, dat het ziekteverzuim daalt en dat het tale
nt dat je wilt aantrekken vanzelf de weg naar jouw organisatie vindt. De antwoorden op deze vraag lees je in dit boek.

Jacqueline laat je in 10 stappen zien hoe je je medewerkers blij maakt. Na het uitvoeren van de stappen heerst er vertrou
wen in je organisatie, gebaseerd op:
- een stevige cultuur
- inzet op talent
- het feit dat je medewerkers zich altijd gehoord en serieus genomen voelen

Dit boek is niet theoretisch maar juist erg praktisch. In elke stap vind j
e praktijkvoorbeelden en opdrachten. Ga met deze opdrachten aan de slag en maak je medewerkers gelukkig, zodat zij jouw klanten blij maken.

OVER DE AUTEUR:
Jacqueline van Wijk is eigenaar van Jackles, coach en spreker. Ze heeft ruim 20
jaar ervaring met het behandelen van klantsignalen, waarvan 15 jaar bij de grootste particuliere schadeverzekeraar van Nederland. Jacqueline coacht in teamverband en 1-op-1. Ze zit vol praktische kennis en tips voor grote en kleine organisaties om m
edewerkers, en op die manier klanten, gelukkiger te maken.


Specificaties

  • Merk
    Expertboek
  • Groep
    NON-FICTIE INF/PROF (600)
  • Categorieën
    non-fictie info/prof
  • Barcode
    9789493222144
  • Leverstatus
    Actief

Reviews

0.0/5.0

Gemiddelde uit  0 reviews

Nog geen reviews geschreven