kantoorboek
0

KAASHOEK, PIET

JOURNALISTIEK DENKEN EN DOEN

52,95incl BTW
  • Vertrouwd sinds 1927

  • Persoonlijke aandacht en advies

  • Vanaf 17,50 gratis verzenden NL & BE

  • Meer dan 150.000 artikelen online

Omschrijving JOURNALISTIEK DENKEN EN DOEN

Media doen er nog altijd toe. Bij plotselinge gebeurtenissen, bij een aanslag of crash. Of bij nieuws dat iedereen aangaat, zoals publicaties over sjoemelsoftware in de autobranche. Maar journalisten staan voor de uitdaging hun rol in de samenleving
opnieuw in te vullen om van toegevoegde waarde te blijven. Dankzij online media is het bereik van de media veel groter geworden. Het publiek is een factor van belang. Journalistiek denken en doen gaat over de veranderingen in het journalistieke commu
nicatieproces.

Hoe kunnen journalisten hun werk nu en in de toekomst doen? De auteurs bespreken in het boek het informatieparadigma en laten lezers nadenken over de manieren waarop ze zich tot hun publiek, hun informatie(bronnen), hun colle
ga''s en hun platforms verhouden. Wat in de media komt moet kwaliteit bezitten, betrouwbaar zijn en aansluiten bij het publiek. Journalistiek denken en doen biedt naast theorie veel praktische tips, cases en opdrachten. Op de bijbehorende website www
.journalistiekdenkenendoen.nl vinden studenten en docenten extra materiaal om mee te oefenen, zoals toetsen, cases, instructievideo''s en hulpprogramma''s.

Journalistiek denken en doen is geschreven voor hbo- en wo-studenten journalistiek,
communicatie en media. Daarnaast is deze uitgave ook interessant voor mediaprofessionals.

Leesfragment

Specificaties

  • Merk
    BOOM
  • Groep
    COMMUNICATIEKUNDE (810)
  • Barcode
    9789089538109
  • Leverstatus
    Actief

Reviews

0.0/5.0

Gemiddelde uit  0 reviews

Nog geen reviews geschreven