- Boeken
- Informatief
- Gamma
- psychologie
- organisatiepsych
- KLEUR BEKENNEN
LINDEN, RACHELLE VAN DER
KLEUR BEKENNEN
20,00incl BTW
Vertrouwd sinds 1927
Persoonlijke aandacht en advies
Vanaf 17,50 gratis verzenden NL & BE
Meer dan 150.000 artikelen online
Omschrijving KLEUR BEKENNEN
''Kleur bekennen'' presenteert drie stappen om je organisatie fundamenteel te vernieuwen: Reflect, Redesign en Recreate. Het begint met het doorgronden van wat je organisatie in essentie is: een inspirator, een gids, een facilitator of een servicer?
Door je rol helder te krijgen kun je gefundeerde en duurzame strategische keuzes maken, en leg je de basis voor het kompas waarmee je je organisatie op koers brengt en de toekomst in loodst.
Rachelle van der Linden en Marco Derksen trekken
al ruim twintig jaar samen op om organisaties tot fundamentele verandering te laten komen. Ze kwamen erachter dat succesvolle vernieuwing pas lukt als een organisatie haar oorsprong niet verloochent en vanuit die kern keuzes maakt. Van der Linden wer
kt intuitief, inventief en vanuit een holistisch perspectief. Derksen benadert transformatie meer vanuit een sociaal-technologische blik. Deze complementaire expertises, samen met inzichten vanuit het verleden, een scherpe visie op de toekomst en de
overtuiging dat juist nu elke organisatie kleur zou moeten bekennen, hebben geleid tot dit boek.
Door je rol helder te krijgen kun je gefundeerde en duurzame strategische keuzes maken, en leg je de basis voor het kompas waarmee je je organisatie op koers brengt en de toekomst in loodst.
Rachelle van der Linden en Marco Derksen trekken
al ruim twintig jaar samen op om organisaties tot fundamentele verandering te laten komen. Ze kwamen erachter dat succesvolle vernieuwing pas lukt als een organisatie haar oorsprong niet verloochent en vanuit die kern keuzes maakt. Van der Linden wer
kt intuitief, inventief en vanuit een holistisch perspectief. Derksen benadert transformatie meer vanuit een sociaal-technologische blik. Deze complementaire expertises, samen met inzichten vanuit het verleden, een scherpe visie op de toekomst en de
overtuiging dat juist nu elke organisatie kleur zou moeten bekennen, hebben geleid tot dit boek.
Leesfragment
Specificaties
- MerkBUSINESS CONTACT
- GroepPSYCHOLOGIE ALGEMEEN(770)
- Barcode9789047012757
- LeverstatusActief
Reviews
0.0/5.0
Gemiddelde uit 0 reviews
Meest behulpzame reviews
Nog geen reviews geschreven