- Boeken
- Studie
- talen
- educatieve uitgaven algemeen
- LEIDINGGEVEN
HUIGEN, HILDA
LEIDINGGEVEN
28,25incl BTW
Vertrouwd sinds 1927
Persoonlijke aandacht en advies
Vanaf 17,50 gratis verzenden NL & BE
Meer dan 150.000 artikelen online
Omschrijving LEIDINGGEVEN
In de horeca staan service en dienstverlening hoog in het vaandel. Als gastheer of leidinggevende bediening moet je weten hoe je gasten informeert en adviseert. Kenmerkend voor de methode Tendens Bediening zijn de specifieke beroepssituaties. Door sa
menwerking met de professionele praktijk wordt een goed beeld gegeven van de toekomstige werkomgeving en worden de juiste kennis, vaardigheden en gedrag geleerd. Tendens Bediening voldoet aan het kwalificatiedossier Bediening.
Een belangrijk
e taak van de zelfstandig werkend gastheer is het veiligstellen van de gastvrijheid. In dit werkboek leer je aan de hand van het sociaal-hygienisch beleid van je bedrijf gasten aanspreken op ongewenst of normafwijkend gedrag.
Als zelfstandig
werkend gastheer begeleid en coach je (lerende) medewerkers in een horecabedrijf op operationeel niveau. Je leert ze op een professionele manier te begeleiden en te instrueren. Ook ga je informele gesprekken voeren met lerende medewerkers, bijvoorbe
eld om werkzaamheden af te stemmen, en bij formele gesprekken ondersteunen. Denk daarbij aan functionerings- en beoordelingsgesprekken waarin je met de medewerker bespreekt wat goed gaat en wat hij nog in zijn werk kan verbeteren.
menwerking met de professionele praktijk wordt een goed beeld gegeven van de toekomstige werkomgeving en worden de juiste kennis, vaardigheden en gedrag geleerd. Tendens Bediening voldoet aan het kwalificatiedossier Bediening.
Een belangrijk
e taak van de zelfstandig werkend gastheer is het veiligstellen van de gastvrijheid. In dit werkboek leer je aan de hand van het sociaal-hygienisch beleid van je bedrijf gasten aanspreken op ongewenst of normafwijkend gedrag.
Als zelfstandig
werkend gastheer begeleid en coach je (lerende) medewerkers in een horecabedrijf op operationeel niveau. Je leert ze op een professionele manier te begeleiden en te instrueren. Ook ga je informele gesprekken voeren met lerende medewerkers, bijvoorbe
eld om werkzaamheden af te stemmen, en bij formele gesprekken ondersteunen. Denk daarbij aan functionerings- en beoordelingsgesprekken waarin je met de medewerker bespreekt wat goed gaat en wat hij nog in zijn werk kan verbeteren.
Leesfragment
Specificaties
- MerkONBEKEND \ MERKLOOS
- GroepEDUCATIEVE UITGAVEN ALGEM
- Barcode9789037229448
- LeverstatusActief
Reviews
0.0/5.0
Gemiddelde uit 0 reviews
Meest behulpzame reviews
Nog geen reviews geschreven