- Boeken
- Informatief
- Gamma
- communicatie alg.
- personeel en organ.
- LEREN EN ONTWIKKELEN IN HET DIGITALE TIJDPERK
DAM, NICK VAN
LEREN EN ONTWIKKELEN IN HET DIGITALE TIJDPERK
47,50incl BTW
Vertrouwd sinds 1927
Persoonlijke aandacht en advies
Vanaf 17,50 gratis verzenden NL & BE
Meer dan 150.000 artikelen online
Omschrijving LEREN EN ONTWIKKELEN IN HET DIGITALE TIJDPERK
De onderscheidende kenmerken van het Digitale Tijdperk zijn innovatie, technologie, internationalisering, klimaatverandering, disrupties en het snelle tempo waarin alles verandert. Alleen organisaties die blijven innoveren hebben een toekomst. Hierv
oor is het van vitaal belang dat ze in staat zijn om competenties van hun werknemers te verbeteren en een cultuur van continu leren te creeren.
Deze trends maken een effectieve Leer- en Ontwikkelfunctie (L&O) belangrijker dan ooit. In dit c
ompendium bespreekt hoogleraar Nick van Dam en L&O-professionals van McKinsey & Company elk facet van professionele ontwikkeling en leren:
van hoe je L&O-inspanningen goed laat aansluiten bij de businessstrategie en hoe je de L&O-functie ve
rsterkt, tot
leeroplossingen ontwerpen, digitaal leren inzetten, L&O feilloos uitvoeren, de impact ervan meten en voor goed bestuur zorgen.
Voor L&O-professionals die de inspanningen van hun organisatie willen aanscherpen, is Leren & Ont
wikkelen in het Digitale Tijdperk een onmisbaar boek.
Alle royalties van dit boek worden gedoneerd aan de stichting E-learning for kids.
Nick van Dam
Nick wordt gedreven door een passie: het ontwikkelen van mensen. Hij is e
en internationaal erkend thought leader, adviseur, onderzoeker, bestselling auteur en spreker op het gebied van corporate leren en leiderschapsontwikkeling. Hij is voormalig partner, Chief Learning Officer en HR Executive bij McKinsey & Company en De
loitte. In de loop van zijn professionele carriere heeft Nick gewerkt met meer dan 100 clienten over de hele wereld.
Dr. van Dam is als hoogleraar verbonden aan Nyenrode Business Universiteit, IE University (Madrid) en de University of Penns
ylvania (Philadephia) waar hij lesgeeft aan aankomend Chief Learning Officers in een ''Doctor of Education'' (Ed.D.)
programma. Nick is ook Director van het ''IE University Center for Corporate Learning Innovation.'' (www.ie.edu/learning) Als ext
ern senior adviseur is hij gelieerd aan McKinsey & Company. Nick heeft talrijke artikelen geschreven en is
geciteerd door de Financial Times, Wall Street Journal, Fortune Magazine, Harvard Business Review, Business Week, India Times, Information
Week, Management Consulting, CLO Magazine en ATD Magazine. Hij is (co-) auteur van meer dan 25
boeken waaronder ''Ga doen wat je echt belangrijk vindt. Positieve Psychologie in de Praktijk.'' (2017), ''Handboek Leren en Ontwikkelen in Organisatie
s'' (2018), en het ''Handboek Organisatie en Management'' (2019).
oor is het van vitaal belang dat ze in staat zijn om competenties van hun werknemers te verbeteren en een cultuur van continu leren te creeren.
Deze trends maken een effectieve Leer- en Ontwikkelfunctie (L&O) belangrijker dan ooit. In dit c
ompendium bespreekt hoogleraar Nick van Dam en L&O-professionals van McKinsey & Company elk facet van professionele ontwikkeling en leren:
van hoe je L&O-inspanningen goed laat aansluiten bij de businessstrategie en hoe je de L&O-functie ve
rsterkt, tot
leeroplossingen ontwerpen, digitaal leren inzetten, L&O feilloos uitvoeren, de impact ervan meten en voor goed bestuur zorgen.
Voor L&O-professionals die de inspanningen van hun organisatie willen aanscherpen, is Leren & Ont
wikkelen in het Digitale Tijdperk een onmisbaar boek.
Alle royalties van dit boek worden gedoneerd aan de stichting E-learning for kids.
Nick van Dam
Nick wordt gedreven door een passie: het ontwikkelen van mensen. Hij is e
en internationaal erkend thought leader, adviseur, onderzoeker, bestselling auteur en spreker op het gebied van corporate leren en leiderschapsontwikkeling. Hij is voormalig partner, Chief Learning Officer en HR Executive bij McKinsey & Company en De
loitte. In de loop van zijn professionele carriere heeft Nick gewerkt met meer dan 100 clienten over de hele wereld.
Dr. van Dam is als hoogleraar verbonden aan Nyenrode Business Universiteit, IE University (Madrid) en de University of Penns
ylvania (Philadephia) waar hij lesgeeft aan aankomend Chief Learning Officers in een ''Doctor of Education'' (Ed.D.)
programma. Nick is ook Director van het ''IE University Center for Corporate Learning Innovation.'' (www.ie.edu/learning) Als ext
ern senior adviseur is hij gelieerd aan McKinsey & Company. Nick heeft talrijke artikelen geschreven en is
geciteerd door de Financial Times, Wall Street Journal, Fortune Magazine, Harvard Business Review, Business Week, India Times, Information
Week, Management Consulting, CLO Magazine en ATD Magazine. Hij is (co-) auteur van meer dan 25
boeken waaronder ''Ga doen wat je echt belangrijk vindt. Positieve Psychologie in de Praktijk.'' (2017), ''Handboek Leren en Ontwikkelen in Organisatie
s'' (2018), en het ''Handboek Organisatie en Management'' (2019).
Specificaties
- MerkVAKMEDIANET
- GroepBEDRIJFSKUNDE ALG (800)
- Barcode9789462156760
- LeverstatusActief
Reviews
0.0/5.0
Gemiddelde uit 0 reviews
Meest behulpzame reviews
Nog geen reviews geschreven