kantoorboek
0

ESCH, F. DE

MANAGEN IN DE RETAIL

33,50incl BTW
  • Vertrouwd sinds 1927

  • Persoonlijke aandacht en advies

  • Vanaf 17,50 gratis verzenden NL & BE

  • Meer dan 150.000 artikelen online

Omschrijving MANAGEN IN DE RETAIL

Retail is een vakgebied dat volop in ontwikkeling is. Naast de opkomende webshops verandert het straatbeeld met de komst van pop-up stores. In Klantgericht.info staat de beroepspraktijk van de retail centraal. Door de indeling op basis van werkproces
sen wordt een realistisch beeld gegeven van de toekomstige werkomgeving. De methode Klantgericht.info is in te zetten binnen de mbo-opleidingen Retail niveau 2, 3 en 4.

Het boek Managen in de retail niveau 3 en 4 behandelt een deel van de va
kkennis die nodig bij is het geven van leiding aan de werkzaamheden van de verschillende werkprocessen uit de kwalificatiedossiers Advies en leiding in de verkoop, Management retail en Ondernemerschap retail. Centraal staat wat er bij leidinggeven ko
mt kijken en hoe je medewerkers aanstuurt. Je moet dan onder andere denken aan de taken van de leidinggevende, leiderschapsstijlen, communiceren, begeleiden en motiveren.

Leesfragment

Specificaties

  • Merk
    ONBEKEND \ MERKLOOS
  • Groep
    EDUCATIEVE UITGAVEN ALGEM
  • Barcode
    9789037231663
  • Leverstatus
    Actief

Reviews

0.0/5.0

Gemiddelde uit  0 reviews

Nog geen reviews geschreven