kantoorboek
0

LEMBRE, KATHELINE DE

MARKETING

47,40incl BTW
  • Vertrouwd sinds 1927

  • Persoonlijke aandacht en advies

  • Vanaf 17,50 gratis verzenden NL & BE

  • Meer dan 150.000 artikelen online

Omschrijving MARKETING

Marketing is een wereld in beweging. Nieuwe technologieen en nieuwe media zorgen voor een ander soort consumentengedrag en dus ook voor nieuwe marketingstrategieen en -tactieken. Het huidige, digitale marketinglandschap wordt voortdurend bepaald door trends en buzzwords.



Los van de laatste hypes biedt het handboek Marketing. De basisprincipes een degelijk en samenvattend overzicht van de complexe marketingpraktijk. Alle marketingtrends zijn immers gebaseerd op hetzelfde uitgangspunt: potentiele klanten aantrekken door waardevolle content rond je product te creeren, met een juiste mix van consumentgerichte prijs-, distributie- en communicatiestrategieen.



De overzichtelijke informatie in dit handboek wordt aangevuld met digitale extra''s op het online leerplatform Sofia. Daar vindt de lezer recente evoluties, extra voorbeelden, boeiende cases, aanvullende opdrachten, mogelijke (examen) vragen en kritische doordenkers. Zo wordt Marketing. De basisprincipes een handboek met uitgebreide digitale ondersteuning voor studenten voor wie de studie van marketing onontbeerlijk is voor hun verdere loopbaan als communicatieprofessional. Daarnaast is dit boek ook boeiend lees- en studiemateriaal voor al wie een breed inzicht wil krijgen in het marketinglandschap.

Leesfragment

Reviews

0.0/5.0

Gemiddelde uit  0 reviews

Nog geen reviews geschreven