- Boeken
- Informatief
- Gamma
- recht algemeen
- recht algemeen
- MARKETING KERNSTOF OPGAVEN
SMAL, JOHN
MARKETING KERNSTOF OPGAVEN
57,95incl BTW
Vertrouwd sinds 1927
Persoonlijke aandacht en advies
Vanaf 17,50 gratis verzenden NL & BE
Meer dan 150.000 artikelen online
Omschrijving MARKETING KERNSTOF OPGAVEN
Marketing Kernstof opgaven sluit aan bij het boek Marketing Kernstof. In deze nieuwe editie zijn geactualiseerde cases, nieuwe meerkeuzevragen en een nieuw voorbeeldexamen opgenomen. Het eerste deel van dit opgavenboek heeft ongeveer 600 meerkeuzevra
gen. In het tweede en derde deel kunnen studenten oefenen met een actueel voorbeeldexamen en praktijksituaties. Dit zijn vragen en cases uit de NIMA-examens van de afgelopen jaren. Dit boek is een uitstekende examenvoorbereiding voor het NIMA-A exame
n.
?- Sluit aan bij het boek Marketing Kernstof;
?- voldoet aan NIMA A-exameneisen;
?- perfect oefenmateriaal ter voorbereiding op het tentamen of examen.
Digitale ondersteuning is alleen beschikbaar met de un
rende bij het theorieboek Marketing Kernstof.
Doelgroep
Geschikt voor hbo-studenten die een commerciele, bedrijfskundige of bedrijfseconomische opleiding volgen en voor studenten en professionals die zich voorbereiden op het NIMA A-exame
n. Te gebruiken vanaf de propedeuse.
De auteur
Hans Vosmer is docent Marketing Management aan Nyenrode Business Universiteit. Eerder was hij docent aan de opleiding Commerciele Economie van Hogeschool van Amsterdam. Hij zat in de examenc
ommissie van het NIMA.
gen. In het tweede en derde deel kunnen studenten oefenen met een actueel voorbeeldexamen en praktijksituaties. Dit zijn vragen en cases uit de NIMA-examens van de afgelopen jaren. Dit boek is een uitstekende examenvoorbereiding voor het NIMA-A exame
n.
?- Sluit aan bij het boek Marketing Kernstof;
?- voldoet aan NIMA A-exameneisen;
?- perfect oefenmateriaal ter voorbereiding op het tentamen of examen.
Digitale ondersteuning is alleen beschikbaar met de un
rende bij het theorieboek Marketing Kernstof.
Doelgroep
Geschikt voor hbo-studenten die een commerciele, bedrijfskundige of bedrijfseconomische opleiding volgen en voor studenten en professionals die zich voorbereiden op het NIMA A-exame
n. Te gebruiken vanaf de propedeuse.
De auteur
Hans Vosmer is docent Marketing Management aan Nyenrode Business Universiteit. Eerder was hij docent aan de opleiding Commerciele Economie van Hogeschool van Amsterdam. Hij zat in de examenc
ommissie van het NIMA.
Leesfragment
Specificaties
- MerkONBEKEND \ MERKLOOS
- GroepRECHT ALGEMEEN (820)
- Barcode9789001593476
- LeverstatusActief
Reviews
0.0/5.0
Gemiddelde uit 0 reviews
Meest behulpzame reviews
Nog geen reviews geschreven