- Boeken
- Informatief
- Gamma
- communicatie alg.
- personeel en organ.
- OMBUDSWERK IN HET HOGER ONDERWIJS
POESIAT, LIES
OMBUDSWERK IN HET HOGER ONDERWIJS
26,50incl BTW
Vertrouwd sinds 1927
Persoonlijke aandacht en advies
Vanaf 17,50 gratis verzenden NL & BE
Meer dan 150.000 artikelen online
Omschrijving OMBUDSWERK IN HET HOGER ONDERWIJS
In deze wegwijzer komen alle aspecten van het ombudswerk in het hoger onderwijs op een overzichtelijke manier aan bod. De auteur besteedt zowel aandacht aan de implementatie en de context van de ombudsfunctie als aan de dagelijkse praktijk van de omb
udsman (m/v/x). Hoe geeft de ombudsman op een juiste en effectieve manier invulling aan dat werk? Wat voor soort klachten behandelt hij? Hoe gaat hij om met klagers en beklaagden? Is er verschil tussen de klachtbehandeling van studenten en die van me
dewerkers? En hoe behoudt hij zijn onpartijdigheid?
Het boek is niet alleen relevant voor ombudsfunctionarissen, maar ook voor bestuurders, beleidsmedewerkers en potentiele gebruikers van de ombudsfunctie.
Lies Poesiat is sinds 20
07 werkzaam als ombudsman voor studenten en medewerkers aan de Vrije Universiteit Amsterdam. Eerder was zij ombudsman aan de UvA. Ze was jarenlang lid van de stuurgroep van het European Network for Ombuds in Higher Education, is medeoprichter en voor
zitter van de Vereniging Ombudsmannen in het Hoger Onderwijs en verzorgt nationaal en internationaal lezingen over dit onderwerp.
''Lies Poesiat laat in dit boek zien voor welke ingewikkelde problemen een ombudsfunctionaris voor studenten
en personeel kan komen te staan. Vanwege de beschrijving van haar jarenlange ervaring kan de nieuwe generatie ombudsfunctionarissen gebruikmaken van haar expertise.''
-Paul Herfs, voormalig ombudsman aan de Universiteit van Utrecht en Hogeschool
Utrecht
udsman (m/v/x). Hoe geeft de ombudsman op een juiste en effectieve manier invulling aan dat werk? Wat voor soort klachten behandelt hij? Hoe gaat hij om met klagers en beklaagden? Is er verschil tussen de klachtbehandeling van studenten en die van me
dewerkers? En hoe behoudt hij zijn onpartijdigheid?
Het boek is niet alleen relevant voor ombudsfunctionarissen, maar ook voor bestuurders, beleidsmedewerkers en potentiele gebruikers van de ombudsfunctie.
Lies Poesiat is sinds 20
07 werkzaam als ombudsman voor studenten en medewerkers aan de Vrije Universiteit Amsterdam. Eerder was zij ombudsman aan de UvA. Ze was jarenlang lid van de stuurgroep van het European Network for Ombuds in Higher Education, is medeoprichter en voor
zitter van de Vereniging Ombudsmannen in het Hoger Onderwijs en verzorgt nationaal en internationaal lezingen over dit onderwerp.
''Lies Poesiat laat in dit boek zien voor welke ingewikkelde problemen een ombudsfunctionaris voor studenten
en personeel kan komen te staan. Vanwege de beschrijving van haar jarenlange ervaring kan de nieuwe generatie ombudsfunctionarissen gebruikmaken van haar expertise.''
-Paul Herfs, voormalig ombudsman aan de Universiteit van Utrecht en Hogeschool
Utrecht
Specificaties
- MerkVU University Press
- GroepBEDRIJFSKUNDE ALG (800)
- Barcode9789086598601
- LeverstatusActief
Reviews
0.0/5.0
Gemiddelde uit 0 reviews
Meest behulpzame reviews
Nog geen reviews geschreven