SIERE, RIK
ONGEHOORD!
36,95incl BTW
Dit boek wordt geprint en duurt gemiddeld 5 werkdagen
Vertrouwd sinds 1927
Persoonlijke aandacht en advies
Vanaf 17,50 gratis verzenden NL & BE
Meer dan 150.000 artikelen online
Omschrijving ONGEHOORD!
Goed luisteren maakt uw organisatie beter!
Ongehoord! is een praktisch boek vol inzichten over het belang van goed luisteren in een organisatie. Professioneel leren luisteren verbetert relaties met collega''s binnen de organisatie en met klanten en stakeholders daarbuiten. Met behulp van vier simpele luistertesten krijgt u inzicht in uw persoonlijke luisterstijl. Door beter te luisteren, blijft niemand meer ongehoord!
''In iedere organisatie gaat het erom zo veel mogelijk goede ideeen over de toekomst te stimuleren en daarvoor met elkaar aandacht op te brengen. Dit boek biedt daarvoor enorm veel nuttige inzichten en handige tips. Maak er gebruik van en bedenk: met een luisterend oor is oneindig veel meer te bereiken danje denkt.''
Gerdi Verbeet, Voorzitter Tweede Kamer 2006-2012.
''Wat een goed boek is dit! Ik heb het ademloos uitgelezen. Alles komt aan de orde in een evenwichtige, doordachte vorm, nooit te lang of te kort, prettig leesbaar, praktischtoepasbaar en je komt echt wat te weten! Zo''n boek over luisteren op de werkplek is broodnodig.''
Betteke van Ruler, Em. Hoogleraar Communicatiewetenschap Universiteit van Amsterdam.
''Communicatie begint bij oprechte aandacht voor de ander. Juist in deze tijd van online communicatie en sociale media is het persoonlijke gesprek het krachtigste communicatiemiddel. Dit boek van Rik Siere over de kunst van het luisteren komt dan ook als geroepen! Niet alleen voor iedereen die beter wil leren luisteren naar zichzelf en anderen, maar zeker ook voor professionals die het luisterend vermogen van de organisatie willen versterken.''
Ron van der Jagt, voorzitter van de Nederlandse beroepsorganisatie voor communicatieprofessionalsLogeion.
Ongehoord! is een praktisch boek vol inzichten over het belang van goed luisteren in een organisatie. Professioneel leren luisteren verbetert relaties met collega''s binnen de organisatie en met klanten en stakeholders daarbuiten. Met behulp van vier simpele luistertesten krijgt u inzicht in uw persoonlijke luisterstijl. Door beter te luisteren, blijft niemand meer ongehoord!
''In iedere organisatie gaat het erom zo veel mogelijk goede ideeen over de toekomst te stimuleren en daarvoor met elkaar aandacht op te brengen. Dit boek biedt daarvoor enorm veel nuttige inzichten en handige tips. Maak er gebruik van en bedenk: met een luisterend oor is oneindig veel meer te bereiken danje denkt.''
Gerdi Verbeet, Voorzitter Tweede Kamer 2006-2012.
''Wat een goed boek is dit! Ik heb het ademloos uitgelezen. Alles komt aan de orde in een evenwichtige, doordachte vorm, nooit te lang of te kort, prettig leesbaar, praktischtoepasbaar en je komt echt wat te weten! Zo''n boek over luisteren op de werkplek is broodnodig.''
Betteke van Ruler, Em. Hoogleraar Communicatiewetenschap Universiteit van Amsterdam.
''Communicatie begint bij oprechte aandacht voor de ander. Juist in deze tijd van online communicatie en sociale media is het persoonlijke gesprek het krachtigste communicatiemiddel. Dit boek van Rik Siere over de kunst van het luisteren komt dan ook als geroepen! Niet alleen voor iedereen die beter wil leren luisteren naar zichzelf en anderen, maar zeker ook voor professionals die het luisterend vermogen van de organisatie willen versterken.''
Ron van der Jagt, voorzitter van de Nederlandse beroepsorganisatie voor communicatieprofessionalsLogeion.
Reviews
0.0/5.0
Gemiddelde uit 0 reviews
Meest behulpzame reviews
Nog geen reviews geschreven