- Boeken
- Studie
- talen
- educatieve uitgaven algemeen
- SERVICEMANAGEMENT
GUBBELS, FRITS
SERVICEMANAGEMENT
41,95incl BTW
Vertrouwd sinds 1927
Persoonlijke aandacht en advies
Vanaf 17,50 gratis verzenden NL & BE
Meer dan 150.000 artikelen online
Omschrijving SERVICEMANAGEMENT
Servicemanagement | Versie 2020
Aan het ondersteunen van gebruikers van ICT-systemen worden steeds hogere eisen gesteld. Het boek Servicemanagement geeft je inzicht in een groot aantal aspecten van deze ondersteuning. Omdat in Nederland en Vlaand
eren steeds meer bedrijven gebruikmaken van ITIL als hulpmiddel voor de inrichting van IT-beheer, komt ITIL in dit boek ook regelmatig aan de orde. Op basis van onze ervaringen is kennis van ITIL voor de ICT''er noodzakelijk. Voor een uitgebreide beh
andeling van ITIL verwijzen we naar het boek ITIL-processen voor ICT-beheer (ISBN 9789057523335). Daarin wordt dieper ingegaan op de theorie van ITIL.
TOPdesk
Het gebruik en de toepassing van TOPdesk maakt eveneens een be
langrijk onderdeel uit van dit boek. Onderdeel van het lesmateriaal is een educatieve TOPdesk-omgeving, waarmee op een uiterst realistische manier de opgaven rondom de TOPdesk-tool kunnen worden uitgevoerd.
Maak samen werk van on
derwijs
Boom beroepsonderwijs wil jongeren helpen zich te ontwikkelen tot echte vakmensen. Wij zijn er voor de doeners en de makers. Om samen werk te maken van onderwijs verbinden wij docenten, studenten en het bedrijfsleven met elkaar. Zo z
orgen we ervoor dat jongeren het beste uit zichzelf halen. Met inspirerend lesmateriaal voor een wereld die continu verandert. Dat maakt ons trots!
Aan het ondersteunen van gebruikers van ICT-systemen worden steeds hogere eisen gesteld. Het boek Servicemanagement geeft je inzicht in een groot aantal aspecten van deze ondersteuning. Omdat in Nederland en Vlaand
eren steeds meer bedrijven gebruikmaken van ITIL als hulpmiddel voor de inrichting van IT-beheer, komt ITIL in dit boek ook regelmatig aan de orde. Op basis van onze ervaringen is kennis van ITIL voor de ICT''er noodzakelijk. Voor een uitgebreide beh
andeling van ITIL verwijzen we naar het boek ITIL-processen voor ICT-beheer (ISBN 9789057523335). Daarin wordt dieper ingegaan op de theorie van ITIL.
TOPdesk
Het gebruik en de toepassing van TOPdesk maakt eveneens een be
langrijk onderdeel uit van dit boek. Onderdeel van het lesmateriaal is een educatieve TOPdesk-omgeving, waarmee op een uiterst realistische manier de opgaven rondom de TOPdesk-tool kunnen worden uitgevoerd.
Maak samen werk van on
derwijs
Boom beroepsonderwijs wil jongeren helpen zich te ontwikkelen tot echte vakmensen. Wij zijn er voor de doeners en de makers. Om samen werk te maken van onderwijs verbinden wij docenten, studenten en het bedrijfsleven met elkaar. Zo z
orgen we ervoor dat jongeren het beste uit zichzelf halen. Met inspirerend lesmateriaal voor een wereld die continu verandert. Dat maakt ons trots!
Leesfragment
Specificaties
- MerkBRINKMAN UITGEVERIJ
- GroepEDUCATIEVE UITGAVEN ALGEM
- Barcode9789037257670
- LeverstatusActief
Reviews
0.0/5.0
Gemiddelde uit 0 reviews
Meest behulpzame reviews
Nog geen reviews geschreven