kantoorboek
0

GUBBELS, FRITS

SERVICEMANAGEMENT

41,95incl BTW
  • Vertrouwd sinds 1927

  • Persoonlijke aandacht en advies

  • Vanaf 17,50 gratis verzenden NL & BE

  • Meer dan 150.000 artikelen online

Omschrijving SERVICEMANAGEMENT

Servicemanagement | Versie 2020
Aan het ondersteunen van gebruikers van ICT-systemen worden steeds hogere eisen gesteld. Het boek Servicemanagement geeft je inzicht in een groot aantal aspecten van deze ondersteuning. Omdat in Nederland en Vlaand
eren steeds meer bedrijven gebruikmaken van ITIL als hulpmiddel voor de inrichting van IT-beheer, komt ITIL in dit boek ook regelmatig aan de orde. Op basis van onze ervaringen is kennis van ITIL voor de ICT''er noodzakelijk. Voor een uitgebreide beh
andeling van ITIL verwijzen we naar het boek ITIL-processen voor ICT-beheer (ISBN 9789057523335). Daarin wordt dieper ingegaan op de theorie van ITIL.



TOPdesk

Het gebruik en de toepassing van TOPdesk maakt eveneens een be
langrijk onderdeel uit van dit boek. Onderdeel van het lesmateriaal is een educatieve TOPdesk-omgeving, waarmee op een uiterst realistische manier de opgaven rondom de TOPdesk-tool kunnen worden uitgevoerd.



Maak samen werk van on
derwijs

Boom beroepsonderwijs wil jongeren helpen zich te ontwikkelen tot echte vakmensen. Wij zijn er voor de doeners en de makers. Om samen werk te maken van onderwijs verbinden wij docenten, studenten en het bedrijfsleven met elkaar. Zo z
orgen we ervoor dat jongeren het beste uit zichzelf halen. Met inspirerend lesmateriaal voor een wereld die continu verandert. Dat maakt ons trots!

Leesfragment

Specificaties

  • Merk
    BRINKMAN UITGEVERIJ
  • Groep
    EDUCATIEVE UITGAVEN ALGEM
  • Barcode
    9789037257670
  • Leverstatus
    Actief

Reviews

0.0/5.0

Gemiddelde uit  0 reviews

Nog geen reviews geschreven