- Boeken
- Informatief
- Gamma
- communicatie alg.
- communicatie alg.
- VORMGEVING IN COMMUNICATIE
COOLSMA, C.
VORMGEVING IN COMMUNICATIE
60,75incl BTW
Dit boek wordt geprint en duurt gemiddeld 5 werkdagen
Vertrouwd sinds 1927
Persoonlijke aandacht en advies
Vanaf 17,50 gratis verzenden NL & BE
Meer dan 150.000 artikelen online
Omschrijving VORMGEVING IN COMMUNICATIE
Vormgeving speelt in communicatie een steeds belangrijker rol. Het overstelpende aanbod van informatie dwingt de ontvanger snel te selecteren, en dat doet hij vaak allereerst op het uiterlijk van communicatie-uitingen. Ook televisie en internet, methun nadruk op het visuele, maken dat beelden en daarmee vormgeving belangrijke communicatiemedia zijn geworden. Inzicht in vormgeving - of het nu gaat om een complete huisstijl, een website, een folder of een brochure - is daarom noodzaak geworden voor wie zich met communicatie bezighoudt.
Dit dossier maakt duidelijk welke functies vormgeving kan vervullen en aan welke voorwaarden vormgeving, vormgevers en hun opdrachtgevers moeten voldoen. Aan de hand van verhelderende praktijkvoorbeelden en nuttige checklists
verzamelt de lezer bouwstenen om de effectiviteit van communicatie in zijn eigen praktijksituaties te vergroten.
Het dossier richt zich op beginnende en ervaren communicatiemedewerkers.
Maar het is zeker ook nuttig voor anderen die bij de totstandkoming van vormgevingsproducten zijn betrokken.
Dit dossier maakt duidelijk welke functies vormgeving kan vervullen en aan welke voorwaarden vormgeving, vormgevers en hun opdrachtgevers moeten voldoen. Aan de hand van verhelderende praktijkvoorbeelden en nuttige checklists
verzamelt de lezer bouwstenen om de effectiviteit van communicatie in zijn eigen praktijksituaties te vergroten.
Het dossier richt zich op beginnende en ervaren communicatiemedewerkers.
Maar het is zeker ook nuttig voor anderen die bij de totstandkoming van vormgevingsproducten zijn betrokken.
Reviews
0.0/5.0
Gemiddelde uit 0 reviews
Meest behulpzame reviews
Nog geen reviews geschreven