kantoorboek
0

FRIJLINK, MARCO

ZAKELIJKE DOELEN BEREIKEN MET SOCIAL MEDIA

22,99incl BTW
  • Vertrouwd sinds 1927

  • Persoonlijke aandacht en advies

  • Vanaf 17,50 gratis verzenden NL & BE

  • Meer dan 150.000 artikelen online

Omschrijving ZAKELIJKE DOELEN BEREIKEN MET SOCIAL MEDIA

Veel organisaties doen maar wat als het gaat om social media. Ze hebben geen duidelijk beeld van wat ze met die inspanningen willen bereiken. Natuurlijk, het gaat vaak over meer omzet of minder kosten, maar er is geen direct verband tussen actie en r
esultaat. Marco Frijlink en Wilco Verdoold ontwikkelden daarom een slim en praktisch
model dat is gebaseerd op twaalf afgeleide doelstellingen, zoals naamsbekendheid vergroten of productiviteit verbeteren. Die doelstellingen zijn verdeeld in drie
categorieen: klant, omgeving en organisatie. Voor elke doelstelling geven ze aan welke activiteiten op social media die doelstelling helpen realiseren. Het model is uitvoerig onderzocht en getest in de praktijk - en het werkt! Dit boek is de langver
wachte wegwijzer voor iedereen die social media gerichter wil inzetten om specifieke bedrijfsdoelen te verwezenlijken.

Leesfragment

Specificaties

  • Merk
    BUSINESS CONTACT
  • Groep
    BEDRIJFSKUNDE ALG (800)
  • Barcode
    9789047007937
  • Leverstatus
    Actief

Reviews

0.0/5.0

Gemiddelde uit  0 reviews

Nog geen reviews geschreven